Crypto - Nieuws en algemene discussie

Iemand hier ervaring met storting/opname tijden bij Binance/KBC?
(Bij Coinbase gebeurd dit in beide richtingen instant, maar denk een Binance account te openen wegens meer keuze.)
In de week instant, in het weekend wachten tot maandag bij mij.
Dus zorg ik dat er altijd wat cash/tether opzij staat voor koopjes op te vangen.

Ik was geïnteresseerd in het concept rond Celo, maar wat een ellende om dat aan de praat te krijgen. Eerst een aparte app downloaden (Valora) en je daarop registreren, wat een half uur heeft geduurd, dan proberen cUSD's te kopen via aparte platformen die ik niet ken en waarvan sommigen nog een aparte registratie vragen, en dan herkenden ze mijn kaart ook nog niet. Na een uur proberen er dan maar uit pure wanhoop mee opgehouden. Tot zover de gebruiksvriendelijkheid...

Ik was geïnteresseerd in het concept rond Celo, maar wat een ellende om dat aan de praat te krijgen. Eerst een aparte app downloaden (Valora) en je daarop registreren, wat een half uur heeft geduurd, dan proberen cUSD's te kopen via aparte platformen die ik niet ken en waarvan sommigen nog een aparte registratie vragen, en dan herkenden ze mijn kaart ook nog niet. Na een uur proberen er dan maar uit pure wanhoop mee opgehouden. Tot zover de gebruiksvriendelijkheid...
Ge kunt toch via coinbase (gratis) celo kopen?

Ge kunt toch via coinbase (gratis) celo kopen?

Ja maar ik wou het gebruiken. Celo is het token van cUSD, de reden dat Celo bestaat is zodat je kan cUSD's sturen naar iemand ander via een telefoonnummer en ik wou dat eens proberen. Ze willen een laagdrempelig en snel alternatief voor internationale betalingen zijn, je hebt enkel het telefoonnr van de ontvanger nodig en je kan er geld (stablecoins, cUSD) naar sturen. Maar ik vond dat dus absoluut niet evident.

Waarom zou je je geld in een shitcoin als Cumrocket steken? Duidelijke pump en dump. Die website en whitepaper alleen al. 0 waarde & fundamentals

Ja, Spankchain, goed project met deftige fundamentals en een goed team. ATH van 0.6 in 2018. 15x vanaf hier. Lage marketcap en dus veel upside potential. Ook deftige token allocatie. Roadmap ziet er ook veelbelovend uit. Betere gok voor een 100x uit te halen dan Cumrocket. Lange termijn en fundamentals boven alles.

Ja, Spankchain, goed project met deftige fundamentals en een goed team. ATH van 0.6 in 2018. 15x vanaf hier. Lage marketcap en dus veel upside potential. Ook deftige token allocatie. Roadmap ziet er ook veelbelovend uit. Betere gok voor een 100x uit te halen dan Cumrocket. Lange termijn en fundamentals boven alles.
Time to sell!

Zijn er hier mensen die visa(‘s) hebben van de een of andere exchange?

Vandaag eerste betaling gemaakt met men Crypto.com Ruby Red (voorlopig digitale kaartvorm) -> spotify refund. Als eigenaar van een fam account verdeeld over de vrienden/collega’s is dit een win win lijkt me. (Als Crypto.com deze perks blijft aanhouden natuurlijk voor toch nog minstens 2,5j om de initiële inleg middels spotify er terug uit te hebben, zelfs als de coin zwaar getanked zou zijn t

Zodra de metal card in de bus valt zal het mijn dagelijks betaalmiddel worden voor supermarkt tot online aankopen en krijg ik 2% van elke transactie instant terug in de vorm van CRO.

Heb infeite weinig/niet gezocht naar alternatieven maar benieuwd wat anderen eventueel nog gebruiken en welke perks daaraan vast hangen.

Terug
Bovenaan