Mr.Anderson
Well-known member
Iemand LINK in zijne portfolio? Zal deze week 2 alts bijkopen, ben nog wa aant kijken wat.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Met instant overschrijving staat het geld er binnen 2 minuten op.Iemand hier ervaring met storting/opname tijden bij Binance/KBC?
(Bij Coinbase gebeurd dit in beide richtingen instant, maar denk een Binance account te openen wegens meer keuze.)
In de week instant, in het weekend wachten tot maandag bij mij.Iemand hier ervaring met storting/opname tijden bij Binance/KBC?
(Bij Coinbase gebeurd dit in beide richtingen instant, maar denk een Binance account te openen wegens meer keuze.)
Ge kunt toch via coinbase (gratis) celo kopen?Ik was geïnteresseerd in het concept rond Celo, maar wat een ellende om dat aan de praat te krijgen. Eerst een aparte app downloaden (Valora) en je daarop registreren, wat een half uur heeft geduurd, dan proberen cUSD's te kopen via aparte platformen die ik niet ken en waarvan sommigen nog een aparte registratie vragen, en dan herkenden ze mijn kaart ook nog niet. Na een uur proberen er dan maar uit pure wanhoop mee opgehouden. Tot zover de gebruiksvriendelijkheid...
Ge kunt toch via coinbase (gratis) celo kopen?
Heel da pancakeswap gedoe, ziet er mij te 'disney' uitWhitepaper — CumRocket Token
cumrocketcrypto.com
Whitepaper is geupdate
Met KBC-plusrekening (instant) of gewone KBC rekening?In de week instant, in het weekend wachten tot maandag bij mij.
Dus zorg ik dat er altijd wat cash/tether opzij staat voor koopjes op te vangen.
Time to sell!Ja, Spankchain, goed project met deftige fundamentals en een goed team. ATH van 0.6 in 2018. 15x vanaf hier. Lage marketcap en dus veel upside potential. Ook deftige token allocatie. Roadmap ziet er ook veelbelovend uit. Betere gok voor een 100x uit te halen dan Cumrocket. Lange termijn en fundamentals boven alles.
-8%, niks speciaals in cryptoland, toch?It's going down, I'm yelling timbre