Oldskooler
Well-known member
Rare fase. Alles hangt.
Vet groeit best sterk. Al lijkt het nu niet zo volgens de 24 uur verschuiving.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Men wacht. Bij confirmatie. Go.Rare fase. Alles hangt.
Nu al? Nog steeds geen parabolische blow-off. We hebben nog maanden marge waarvan de laatste 4 weken goed zullen zijn voor 50% van de winst.Ik ben klaar voor een rode week/maand/jaar. Volgens mij hebben we de top van deze cycle ondertussen bereikt. Ik wens jullie nog veel succes
Ik heb al 2 keer iemand gehad die tegen me zei dat hij USDT gekocht had want dat staat al zo lang vlak dat het wel ne keer moet uitbreken.Ik begin in m'n omgeving te merken dat zelfs Nonkel Gérard die amper met de smartphone kan werken crypto's begint te kopen. Meestal geen goed teken.
Ze zullen er dan toch hun broek niet aan scheuren.Ik heb al 2 keer iemand gehad die tegen me zei dat hij USDT gekocht had want dat staat al zo lang vlak dat het wel ne keer moet uitbreken.
Dat zijn de nonkel Gérards en er zijn er best veel vrees ik.

Nu al? Nog steeds geen parabolische blow-off. We hebben nog maanden marge waarvan de laatste 4 weken goed zullen zijn voor 50% van de winst.
Geen haar dat eraan denkt om nu al uit te stappen.

Tot Nintendo er achteraan gaat.Blockchain Innovation | How to buy Stellar Lumens
Learn the key concepts of blockchain and cryptocurrency. Interviewing the brightest minds in blockchain & crypto.www.charizardtoken.com
Haha wat is dees nu weer, ook zo meme coin als doge ?![]()
Da denk ik ook, snap zelf niet dat ze het proberen mo bon.Tot Nintendo er achteraan gaat.
Copyright incoming in 3..2..1..
Tot Nintendo er achteraan gaat.
Da denk ik ook, snap zelf niet dat ze het proberen mo bon.