Crypto - Nieuws en algemene discussie

Zelf de scaling buiten beschouwing gelaten (die niet genormaliseerd is aan % stijging) zie je zo ook al met het blote oog dat de slope van de 2019 2021 graph totaal niet overeenkomt met het parabolische verloop op de piek van de voorgaande cycli.

Have fun staying poor while I'll bet more.

ETH/BTC please pump to 0.08 :bow:
Ik ben verre van poor, ik ben al sinds 2013 bezig :wink:

Is waar dat blow off tops meestal het einde van de bull voorspellen. Maar dat staat niet in steen dat dat deze keer ook zal gebeuren.

Ha! Cardano 75x! (Deze bullrun)

De waarde van Cardano op 1 January 2021 was 0.178$, nu is het 1.21$. Dat is x7, niet x75.

Cardano doet het ondanks jouw herhaaldelijk geroeptoeter over hoe fantastisch het product is, eigenlijk vrij middelmatig tot slecht als je het vergelijkt met andere munten.

De waarde van Cardano op 1 January 2021 was 0.178$, nu is het 1.21$. Dat is x7, niet x75.

Cardano doet het ondanks jouw herhaaldelijk geroeptoeter over hoe fantastisch het product is, eigenlijk vrij middelmatig tot slecht als je het vergelijkt met andere munten.
Mja.. dat is niet hoe het werkt.
Je neem de laagste waarde van 2020 en hoogste waarde van 2021. De bullrun is gestart in 2020.
Laagste waar ADA stond in 2020 was 0.02, in 2021 hoogste 1.52. You do the math.

Zowel over Vechain als cardano zijn de meeste analysten het nochtans eens dat het goede investeringen zijn op langere termijn als ik de artikels lees die de laatste maanden verschijnen.

Als je snel winst wil maken zijn ze inderdaad niet de meest voor de hand liggende, en dan kan je idd zeggen "vrij middelmatig tot slecht in vergelijking met andere shitcoins."

Mja.. dat is niet hoe het werkt.
Je neem de laagste waarde van 2020 en hoogste waarde van 2021. De bullrun is gestart in 2020.
Laagste waar ADA stond in 2020 was 0.02, in 2021 hoogste 1.52. You do the math.

Neen, ik sprak over dit jaar in het bericht wat je gequote hebt. Je moet de "regels" niet gaan veranderen om het dan beter te doen lijken.

Hoe het zeker niet werkt, is de laagste positie met de ATH vergelijken. Want diegene die gekocht hebben op het dieptepunt en verkocht hebben op de ATH, zullen serieus, serieus, serieus in de minderheid zijn. We zijn hier voornamelijk aan het holden, dus heeft sowieso geen zin om de ATH erbij te nemen ipv de huidige prijs.

Goed, wat begon als een luchtige opmerking moet weer zwaar betwist worden omdat de onzekerheid van sommige(n) het niet aan kan dat ADA niet beschouwd wordt als dE bEsTe MuNt AlLeRtIjDeN!!1!!!!1111 😂

Neen, ik sprak over dit jaar in het bericht wat je gequote hebt. Je moet de "regels" niet gaan veranderen om het dan beter te doen lijken.

Hoe het zeker niet werkt, is de laagste positie met de ATH vergelijken. Want diegene die gekocht hebben op het dieptepunt en verkocht hebben op de ATH, zullen serieus, serieus, serieus in de minderheid zijn. We zijn hier voornamelijk aan het holden, dus heeft sowieso geen zin om de ATH erbij te nemen ipv de huidige prijs.

Goed, wat begon als een luchtige opmerking moet weer zwaar betwist worden omdat de onzekerheid van sommige(n) het niet aan kan dat ADA niet beschouwd wordt als dE bEsTe MuNt AlLeRtIjDeN!!1!!!!1111 😂
Oh gij deugeniet.

Ik ga het niet eens lezen/bekijken maar dit is toch wel peak hype. Ik ben redelijk bearish nu
En:

cycles.png

Ik ga wel terugkopen binnen een jaar als alles goed gecrashed is.
Los van het feit dat er een correctie zit aan te komen en/of ik bullish of bearish ben is het treffend hoe vaak deze soort nietszeggende analyses worden bovengehaald bij cryptodiscussies. Het feit dat er heel wat mensen op crypto gesprongen zijn die het verschil niet kennen tussen long en short baart me meer zorgen dan een historische grafiek. Een historische grafiek is NOOIT een goede voorspeller.

Toch eens benieuwd of de daling nu "definitief" is ingezet.
Ik ben vrij zeker van niet. Dit is gewoon een hobbeltje in de weg en met BTC profits die nu worden doorgeschoven worden naar alt coins kan je er nog eens dubbel van profiteren ook.
ETH staat gewoon terug op ATH.
ETH/BTC staat op zijn hoogste punt sinds september 2018.

Los van het feit dat er een correctie zit aan te komen en/of ik bullish of bearish ben is het treffend hoe vaak deze soort nietszeggende analyses worden bovengehaald bij cryptodiscussies. Het feit dat er heel wat mensen op crypto gesprongen zijn die het verschil niet kennen tussen long en short baart me meer zorgen dan een historische grafiek. Een historische grafiek is NOOIT een goede voorspeller.
Neen, past performance does not indicate future returns inderdaad. MAAR, de narrative dat crypto cyclisch is en gedicteerd wordt door de bitcoin halvings wordt wel sterk gepropageerd. We zien telkens een langere bear market en een korte bullmarket. Self fulfilling prophecy. Het kan perfect dit keer anders zijn (this time is different), maar volgens mij niet. Tis telkens hetzelfde, crypto wordt gehyped als "the next big thing", de nonkels Gérard en de Jan met de Pet springen massaal op de kar, om dan massaal geburned te worden eenmaal de crash stevig ingezet wordt. Met als gevolg een bear market van een jaar of 2 - 3. We zullen zien...

wel leuk die cummies - voorlopig content dat ik mee op de boot gesprongen ben haha.
46 usd naar 246 lol.

Met die herverdeling van x% over de holders was ik ook nog nooit in aanraking gekomen. Zolang het positief blijft, i like :crazy:

Terug
Bovenaan