Crypto - Nieuws en algemene discussie

Vrees voor fraude nadat CEO van Turks cryptoplatform vlucht​

Weer eentje gaan lopen met al het geld.

Vrees voor fraude nadat CEO van Turks cryptoplatform vlucht​

Weer eentje gaan lopen met al het geld.
You can run, but you can't hide.

(Kwestie van tijd dat dit persoontje uit zijn schuilplaats zal geplukt worden, waar dan ook... en het zal zijn beste dag niet zijn.)

bij metamask vulde die dat automatisch aan toen ik het token adres toevoegde, kdenk dattet gewoon ODIN was

ahja, mensen, zorgt da ge op 3 mei ziek thuis zit ofzo, want de launch van dendezen wilt ge nie missen: https://plethori.com/ da gaat een absolute bom zijn
Miljaarde , ik ben die site kwijt waar al de gegevens van Odin op stonden. Kan je die nog eens linken aub ?

Geen idee, misschien eens opzoeken. Al dan niet, blijft een kwestie van tijd, over je schouders kijken tot je op geplukt word.
Ik dacht gelezen te hebben dat bijna al de btc op 1 wallet staat maar 'de dief' ze niet durft af te halen omdat ze dan zien naar waar en wie ze gaan. Op Twitter zit er ene die de whale wallets volgt.

Ik dacht gelezen te hebben dat bijna al de btc op 1 wallet staat maar 'de dief' ze niet durft af te halen omdat ze dan zien naar waar en wie ze gaan. Op Twitter zit er ene die de whale wallets volgt.
Nog erger, dus die persoon leeft ondergedoken en "heeft er niks aan"? Wat zonde om dan zo'n streken uit te halen, boontje komt om zijn loontje.

Ik blijf gewoon op m'n cummies zitten. Sex sells, dus volgens mij kan dit wel iets worden. Ik ga voor alles of niets.

Terug
Bovenaan