Sneeuwstorm
Well-known member
Gelukt! ThxSlippage op 15% zetten of uw BNB verhogen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gelukt! ThxSlippage op 15% zetten of uw BNB verhogen
Dat had ik ook, maar je mist voorlopig niets. Pas ingestapt en enkel maar verlies ;-)Deze thread geeft me FOMO![]()
Bij mij lukte het op 12%.Slippage op 15% zetten of uw BNB verhogen

You can run, but you can't hide.![]()
Vrees voor fraude nadat CEO van Turks cryptoplatform vlucht
Het openbaar ministerie van het Turkse Istanbul heeft vandaag een onderzoek geopend naar de CEO van Thodex, een Turks uitwisselingsplatform voor cryptovaluta. De man, Faruk Fatih Ozer, zou uit het land gevlucht zijn na beschuldigingen van fraude en miljoenen gestolen dollars.www.hln.be
Vrees voor fraude nadat CEO van Turks cryptoplatform vlucht
Weer eentje gaan lopen met al het geld.
Hebben ze die van Mt Gov ooit gevonden?You can run, but you can't hide.
(Kwestie van tijd dat dit persoontje uit zijn schuilplaats zal geplukt worden, waar dan ook... en het zal zijn beste dag niet zijn.)
manueel toevoegenBij mij lukte het op 12%.
edit : ik zie ze wel nog niet in m'n trustwallet staan.![]()
Wat geef je in bij symbool ?manueel toevoegen
Geen idee, misschien eens opzoeken. Al dan niet, blijft een kwestie van tijd, over je schouders kijken tot je op geplukt word.Hebben ze die van Mt Gov ooit gevonden?
bij metamask vulde die dat automatisch aan toen ik het token adres toevoegde, kdenk dattet gewoon ODIN wasWat geef je in bij symbool ?
Miljaarde , ik ben die site kwijt waar al de gegevens van Odin op stonden. Kan je die nog eens linken aub ?bij metamask vulde die dat automatisch aan toen ik het token adres toevoegde, kdenk dattet gewoon ODIN was
ahja, mensen, zorgt da ge op 3 mei ziek thuis zit ofzo, want de launch van dendezen wilt ge nie missen: https://plethori.com/ da gaat een absolute bom zijn
Ik dacht gelezen te hebben dat bijna al de btc op 1 wallet staat maar 'de dief' ze niet durft af te halen omdat ze dan zien naar waar en wie ze gaan. Op Twitter zit er ene die de whale wallets volgt.Geen idee, misschien eens opzoeken. Al dan niet, blijft een kwestie van tijd, over je schouders kijken tot je op geplukt word.
hierzieMiljaarde , ik ben die site kwijt waar al de gegevens van Odin op stonden. Kan je die nog eens linken aub ?
Nog erger, dus die persoon leeft ondergedoken en "heeft er niks aan"? Wat zonde om dan zo'n streken uit te halen, boontje komt om zijn loontje.Ik dacht gelezen te hebben dat bijna al de btc op 1 wallet staat maar 'de dief' ze niet durft af te halen omdat ze dan zien naar waar en wie ze gaan. Op Twitter zit er ene die de whale wallets volgt.
die kan da toch gewoon ontraceerbaar maken met monero?Ik dacht gelezen te hebben dat bijna al de btc op 1 wallet staat maar 'de dief' ze niet durft af te halen omdat ze dan zien naar waar en wie ze gaan. Op Twitter zit er ene die de whale wallets volgt.