Crypto - Nieuws en algemene discussie

36%
Iets wat mij wel zorgen baart is dat de alts al een tijd lang geen goeie correctie meer gehad hebben. Ik denk dat er daar veel koppen moeten rollen nog.
Klopt, de laatste serieuze correctie van 30% was van januari geleden.

Als je trouwens de dips en pieken verbindt met elkaar zie je dat BTC zich in een falling wedge patroon bevindt, dus hoogst waarschijnlijk zal de koers hier bouncen, maar het kan nadien terug zakken, zelfs tot 40-42K

E5TQ16V.png

In feite zou de koers nog eens moeten de bovenkant van de wedge raken om het patroon te bevestigen.

Gelukkig deze middag gedeeltelijk naar fiat gegaan. Ik voelde zoiets aankomen alleen zitten de pannenkoeken vast :(

Edit: dogecoin blijft wel sterk. Die Elon heeft echt alles opgeblazen

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat best. Hij maakt zich alleszins niet echt populair, de halve cryptowereld kotst hem ondertussen (terecht) uit.
Het is vooral met zijn bipolair gedrag dat hij zich niet populair maakt. Eerst zichzelf profileren als BTC/crypto supporter, nu keert hij zijn kar en zit hij volop FUD te verspreiden en gebruikt hij het energieverbruik van BTC als argument, dat moest hij al weten toen hij BTC had gekocht.

Het is vooral met zijn bipolair gedrag dat hij zich niet populair maakt. Eerst zichzelf profileren als BTC/crypto supporter, nu keert hij zijn kar en zit hij volop FUD te verspreiden en gebruikt hij het energieverbruik van BTC als argument, dat moest hij al weten toen hij BTC had gekocht.
Zal wel een andere reden achter zitten. Sowieso is het allemaal fel overdreven hoe de markt reageert op Elon zijn tweets, ongelofelijk zelfs dat dat zo een invloed heeft.

Die vullen gewoon hun eigen zakken, niets meer niets minder.

Manipulatie is gewoon een middel.

Als die een kleine zien met zakcentjes, die nemen die centjes gewoon af.

Zijn twitteraccount is gewoon zijn vorm van humor. En eigenlijk Is het niet eerder de fout van degene die Musk aanzien als de profeet?

Musk doet mij eigenlijk denken aan Yves Leterme. Zijn humor werd ook niet geapprecieerd :p.

Nog allen aan het holden ?

Was van plan deze morgen 20 pct te verkopen om mijn allocatie wat te verdelen maar door onzekerheid over hoe en wat op binance is me dit niet gelukt :(

Nu zit de allocatie wel goed :)

Zal wel een andere reden achter zitten. Sowieso is het allemaal fel overdreven hoe de markt reageert op Elon zijn tweets, ongelofelijk zelfs dat dat zo een invloed heeft.
Te veel greed en weak hands in de markt, daarvoor dat een serieuze correctie af en toe nodig is.

Nog allen aan het holden ?

Was van plan deze morgen 20 pct te verkopen om mijn allocatie wat te verdelen maar door onzekerheid over hoe en wat op binance is me dit niet gelukt :(

Nu zit de allocatie wel goed :)
Waarom zou je nu verkopen wanneer Bitcoin nog op 10/05 op 59K USD stond? Dan had je beter dan verkocht hé.

Te veel greed en weak hands in de markt, daarvoor dat een serieuze correctie af en toe nodig is.

Waarom zou je nu verkopen wanneer Bitcoin nog op 10/05 op 59K USD stond? Dan had je beter dan verkocht hé.
Zoals ik zei, omdat ik mijn portfolio anders wil alloceren. Ik heb niet gezegd dat ik uit BTC stap...

Terug
Bovenaan