Crypto - Nieuws en algemene discussie

Liever niet, ik zie ook niet graag mijn portfolio 70% in waarde crashen :) Ik zou niet panicsellen maar zou er toch efkes niet goed van zijn.
Als je echt denkt dat dit kan gebeuren, zwier dan extra cash op de exchange en plaats een zotte buy order. Maar lager dan 35k$ = very unlikely

Ik heb er nog altijd goed aan gedaan om mijn jaarlijkse budget allemaal in januari te investeren. Hier en daar wel een paar omgezet.
Van zodra we onder het niveau van mijne inleg zitten, zwier ik er terug wat cash op om wat soldenkoopjes te doen.

Cummies bijtanken op 0.05 lijkt een goeie zet geweest te zijn. Mijn gemiddelde ligt op 0.055. Hopelijk ontploft het nog een keer serieus.

Cummies bijtanken op 0.05 lijkt een goeie zet geweest te zijn. Mijn gemiddelde ligt op 0.055. Hopelijk ontploft het nog een keer serieus.
Hier heb ik ze nog van den tijd da ze op 0,15 stonden :p. Ze zagen er effe door uit maar hopelijk kunnen ze nu ECHT lanceren :p

Als ze hem effectief kwaad krijgen, zie ik hem nog een tweet posten:

"dumping 10.000 bitcoins"

En dan alles kapoet.

En dan een week later:

"was only a joke"

---
Bitcoin flirt toch met een duidelijke grens.
Als het erboven blijft, komt het mss nog goed.

Laatst bewerkt:
Als ze hem effectief kwaad krijgen, zie ik hem nog een tweet posten:

"dumping 10.000 bitcoins"

En dan alles kapoet.

En dan een week later:

"was only a joke"

---
Bitcoin flirt toch met een duidelijke grens.
Als het erboven blijft, komt het mss nog goed.
Tesla zou al eens 4800 bitcoins verkocht hebben (toen ze hun cijfers bekendmaakten van vorig kwartaal) en nu nog eens 10K (volgens een Twitter post die hier eerder stond , ik heb niet gedubbelcheckt of het klopt)

Laatst bewerkt:
Unlikely. Hopen op 21k is teveel van het goede. We hebben net een 30-35% drop gezien. Perfecte instapmoment voor zijn die meer exposure willen aan BTC.

Onthou dit moment voor wanneer no-coiners volgend jaar afkomen dat we met onze crypto winsten gewoon 'heel veel geluk' gehad hebben.
Volgend jaar?
Ok, timestamp bij deze: Bitcoin hoger volgens jou op 17/05/2022.
I like the odds ;)

Terug
Bovenaan