Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat doet me dus niets meer he.'t gaat weer hard voor de moment. Toch een goei 400 euro bijverdiend sinds gisteren
.Kben blij voor U. Vaak gedacht aan mensen die ingestapt zijn op de piek. Moet wel pijn doenDit dus.
Begin 2018 ingestapt, om het in paar weken tijd bijna volledig te zien verdampen. Nu staat het +-op hetzelfde niveau als toen.

Van zodra je gemoedsrust je meer waard is dan de kost daarvan.Waar hebben jullie je crypto staan ?
Ik heb zelf maar een klein bedrag geïnvesteerd en laat het bijgevolg uit gemak op de Exchange staan.
Wanneer is een software of hardware wallet aan te raden?
Dat doet me dus niets meer he.
Zit er al in van 2014 en feitelijk nog nooit iets verkocht. in 2017-18 was elke refresh die ik deed op mijn delta app 1000 euro erbij.
De maand die er opvolgde was het in de omgekeerde richting.
Nu heb ik zo iets van... meh
Kben blij voor U. Vaak gedacht aan mensen die ingestapt zijn op de piek. Moet wel pijn doen![]()
0 euro .Fja, maar ik bezit maar 0.08 BTC dus met 1000 zien stijgen zal het wel niet doen. Ben wel van plan om bij te kopen bij dips. Aleja bij BTC enkel bij serieuze dips. Als ETH weer zakt naar naar 800 dan koop ik bij.
Hoeveel had gij geïnvesteerd in 2014? (als ge wilt zeggen natuurlijk)
Als je er al zo lang in zit heb je ook al mooie winsten nu dus doet u dat minder, als ik vroeger aankocht en het ging dan een dag later al -10% of -20% zat ik ook altijd te paniekeren, mijn delta app minstens 20 keer per dag checken heb ik wel nog niet afgeleerd.Dat doet me dus niets meer he.
Zit er al in van 2014 en feitelijk nog nooit iets verkocht. in 2017-18 was elke refresh die ik deed op mijn delta app 1000 euro erbij.
De maand die er opvolgde was het in de omgekeerde richting.
Nu heb ik zo iets van... meh
Kben blij voor U. Vaak gedacht aan mensen die ingestapt zijn op de piek. Moet wel pijn doen![]()

Exact hoe het hier is gegaan. 1500 euro aangekocht op de top van 2017, voornamelijk ETh en BTC. Drie jaar lang geweigerd te verkopen en soms met een bang hartje wat bijgekocht. In maart 2020 nog 1 ETH gekocht voor 200 dollar, om nog geen jaar later x6 te staan.Als je er al zo lang in zit heb je ook al mooie winsten nu dus doet u dat minder, als ik vroeger aankocht en het ging dan een dag later al -10% of -20% zat ik ook altijd te paniekeren, mijn delta app minstens 20 keer per dag checken heb ik wel nog niet afgeleerd.
En mensen die ingestapt zijn tijdens de piek van 2017-2018 dat moet inderdaad pijnlijk geweest zijn, als het BTC was valt het nog mee maar veel alts van toen zijn nog altijd 90% of meer van hun waarde kwijt. Maar langs de andere kant, wie toen perongeluk op het hoogtepunt heeft gekocht heeft ook 3 jaar de tijd gehad om aan spotprijzen bij te kopen.
Heb ook DOT gekocht aan iets minder dan $5. momenteel +250% sweeet. Ben benieuwd hoe lang het zal blijven duren.Ondetrussen toch wat ethereum verkocht aan 950$ en 1250$. Mijn positie met de helft verkocht, de andere helft hou ik bij voor de lange termijn of voor de mogelijkheid dat ETH toch nog een serieuze 2de rally begint naar nieuwe ATHs.
Verder sell orders voor LTC en DOT open staan op dit moment. DOT destijds aan 5$ aangekocht dus ook daar wil ik mijn positie wat beginnen verlagen. Tijdens de dip een aantal dagen geleden nog het geluk gehad om THETA bij te kopen. Mooi project met een sterk team. Ook een munt om een langere tijd vast te houden.
goh ja ik kijk er wel een beetje zuur naarOok wel echt een zeer deftig project met een team waar je vertrouwen in kan leggen voor de lange termijn.
Wanneer ga jij je positie verkopen? Of wil je het een aantal jaren vast houden?
Geen idee hoe lang het altseizoen deze keer zal blijven duren, maar ik heb toch heimelijke schrik voor een herhaling van het scenario uit 2017. Veel geld te verdienen in dit landschap, maar je bent ze op minder dan een week allemaal weer kwijt als je pech hebt en het eens niet meer herstelt.
(als ada bag holder)
staken die hap!Ik heb 1 DOT, aangekocht op 7 euro ofzo iets. De moeite niet om te verkopen
Van ADA heb ik er 17.2
Dat is toch gewoon een app voor aandelen en fondsen te kopen? Niks te maken met crypto?Iemand ervaring met BUX zero? Kwam gisteren reclame van langs op vtm.
Dat is toch gewoon een app voor aandelen en fondsen te kopen? Niks te maken met crypto?