D
Deleted member 658
Guest
Mensen die in 2013 gekocht hebben en niet verkopen, zijn mensen die in de technologie geloven. Het hele punt van bitcoin is nu net dat het een digitale munt is die bestendig is tegen inflatie. Stel dat je op een waarde van miljoenen zit. Waarom zou je die waarde terug naar euro's willen omzetten wanneer dit je net zo goed in BTC kan laten staan? Omdat je jezelf tegen je overtuiging in, graag armer maakt?En waarom doen ze dat dan niet, al dan niet gedeeltelijk? Over welke bedragen spreken we dan?
Het gaat toch een absolute minderheid zijn die er al sinds 2013 inzitten én nog niet verkocht hebben?
Buiten wat kleingeld op je zichtrekening bij de bank kan je je fortuin in bitcoin laten steken.
Nu, de meeste mensen die zoals mij momenteel op 5 of 6 cijfers winst zitten, omdat ze er in periode 2019-2020 veel geld in gestoken hebben, zijn praktisch allemaal mensen die er in de vorige cyclus (2014-2017) ook al bij waren. Wij stonden al jááren aan de zijlijn te wachten op de volgende cyclus al om onze 2017 winsten terug in de markt te pompen.
Weinig mensen gaan inderdaad zomaar, 10-20k, geld steken in een belegproduct waar ze zich pas in verdiept hebben. Die zijn mensen die de awareness, het vertrouwen en de profits al mee hadden van de vorige bullrun. Onze kobe, dat is natuurlijk een ander verhaal. Maar zelfs die heeft intussen zijn geld terug tenzij hij alles verkocht had.

Ook deze 2018-2021 cyclus zal tal van nieuwkomers aantrekken die met kleine bedragen pootjebaden in de cryptomarkt, eindigen met 4 of 5 cijfers winst, en zullen dit geld aan de zijlijn houden voor de volgende cyclus (2022-2025).

(edit twas 85 dollar) ik denk dan 60 euries ofzo?
Ik zou nu echt het bulk van je budget pas gaan investeren als we terug in een bear market terecht komen. De trein is nu gewoon al te lang vertrokken dat ik er enkel maar speelgeld zou achterna durven gooien... (Nadeel aan speelgeld de dag van vandaag is dan ook weer dat de tx-fees en withdrawal fees van veel exchanges zo hoog zijn dat het enorm aan je rendement gaat vreten :/ Op Bitstamp ETH withdrawen kost je atm bv 0.06 ETH @ 1467€/ETH ....)
)