Darts: 2025

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zie dat Jeroentje (Caron) zonet 94 gemiddeld gooide. Not bad.

Hij kan het dus wel he. Maar hij maakte het zichzelf moeilijk. (en nog steeds)
Hij moet vandaag de laatste 32 halen of hij ligt eruit. Voor iemand van zijn status zou het een mislukking zijn moest dat niet lukken.
Ik verwacht geen PDC kaart voor hem maar de 2de ronde is voor iemand met zijn skills toch hetgeen men er van verwacht.

Xanti Vdb (broer van) is alvast door naar de volgende stage.

Ik zie dat Jeroentje (Caron) zonet 94 gemiddeld gooide. Not bad.

Hij kan het dus wel he. Maar hij maakte het zichzelf moeilijk. (en nog steeds)
Hij moet vandaag de laatste 32 halen of hij ligt eruit. Voor iemand van zijn status zou het een mislukking zijn moest dat niet lukken.
Ik verwacht geen PDC kaart voor hem maar de 2de ronde is voor iemand met zijn skills toch hetgeen men er van verwacht.

Xanti Vdb (broer van) is alvast door naar de volgende stage.
Welke status heeft Caron dan? Is een hele goede speler begrijp me ni verkeerd, maar ook nier meer dan dat. Of verwissel je hem met Geert de Vos?

Welke status heeft Caron dan? Is een hele goede speler begrijp me ni verkeerd, maar ook nier meer dan dat. Of verwissel je hem met Geert de Vos?
De meesten die in stage 1 van de Q school staan hebben nog nooit 90+ gemiddeld gegooid.
Dat je daar dan niet doorgeraakt is toch 'onder zijn niveau'?

Ja de PDC is te hoog gegrepen. Maar hij moet toch zijn mannetje kunnen staan. Dat bedoel ik.

De meesten die in stage 1 van de Q school staan hebben nog nooit 90+ gemiddeld gegooid.
Dat je daar dan niet doorgeraakt is toch 'onder zijn niveau'?

Ja de PDC is te hoog gegrepen. Maar hij moet toch zijn mannetje kunnen staan. Dat bedoel ik.
Jeroen zit bij mij in de Scolia Competitie, ik heb hem nog geen 90+ zien gooien. Daar moet gewoon alles goed vallen. Anders ben je er niet bij. Zie naar Brian, niet goed gooien maar "geluk met de loting" Ik verwachte bv meer van Xhanti dan van Jeroen.

Jeroen zit bij mij in de Scolia Competitie, ik heb hem nog geen 90+ zien gooien.
Nu dus wel (op de Q-school).

Ik zeg toch ook niet dat ik 'iets' verwacht van Jeroen? Waarom leg je mij woorden in de mond?
Update: Anyways hij zit vandaag nu inderdaad bij de laatste 32 dus hij zit op zijn plaats. Job done ;)

Jeroen zit bij mij in de Scolia Competitie, ik heb hem nog geen 90+ zien gooien. Daar moet gewoon alles goed vallen. Anders ben je er niet bij. Zie naar Brian, niet goed gooien maar "geluk met de loting" Ik verwachte bv meer van Xhanti dan van Jeroen.
Brian is niet goed omwille van allerlei privé redenen. Hij gooit inderdaad slecht. Deze Brian pakt nooit een tourkaart
(of hij moet die begenadigde dag hebben)

Ja Xanti heeft wel potentieel. Mss komt het er uit, misschien niet. De toekomst zal het zeggen.

Laatst bewerkt:
Xanti, Born, Devroey en Teysen ook
Jeroen dus opnieuw 90+. Als je zegt dat hij dat nooit gooit als jij er bij staat, dan krijg je dus lik op stuk.
Het is iemand die volgens mij erg wisselvallig is? Maar jij kent hem beter als ik. Dus ik laat het over aan de kenner. (Jij dus :D)

Maar goed wie verwacht je van de Belgen die een tourkaart haalt? Ik weet het eigenlijk niet goed. Ik denk dit jaar: Ik gok op (jammer maar helaas) niemand. Maar het is echt een loterij.

Toch vrij veel Belgen die er (nog) bij zijn. Op naar stage 2! :D :D :D

Laatst bewerkt:
Jeroen dus opnieuw 90+. Als je zegt dat hij dat nooit gooit als jij er bij staat, dan krijg je dus lik op stuk.
Het is iemand die volgens mij erg wisselvallig is? Maar jij kent hem beter als ik. Dus ik laat het over aan de kenner. (Jij dus :D)

Maar goed wie verwacht je van de Belgen die een tourkaart haalt? Ik weet het eigenlijk niet goed. Ik denk dit jaar: Ik gok op (jammer maar helaas) niemand. Maar het is echt een loterij.

Toch vrij veel Belgen die er (nog) bij zijn. Op naar stage 2! :D :D :D
Denk dat alleen Stefaan een zeer realistische kans heeft.

Lijkt me ook dat Friete de beste en waarschijnlijk enige zal zijn die hem zal halen of dichtbij zal zijn. Zat er al dichtbij vorig jaar. Werkte dit jaar echt naar QSchool toe na een degelijk seizoen in de challenge tour. Je zag ook op de eerste dag dat hij vrij goed consistent is met goeie gemiddeldes. Dus ik denk en hoop dat hij het juist op punten zal halen :)

Lijkt me ook dat Friete de beste en waarschijnlijk enige zal zijn die hem zal halen of dichtbij zal zijn. Zat er al dichtbij vorig jaar. Werkte dit jaar echt naar QSchool toe na een degelijk seizoen in de challenge tour. Je zag ook op de eerste dag dat hij vrij goed consistent is met goeie gemiddeldes. Dus ik denk en hoop dat hij het juist op punten zal halen :)
Hopelijk doet hem zenne bijnaam genne eer aan =D

Hopelijk doet hem zenne bijnaam genne eer aan =D
Hij gaat ze allemaal opfrettenfrieten ! Update. **** Hij heeft al meteen verloren ondanks een gemiddelde van 93 tegen ne Hollander die zelf een PR van 93+ gooit.

Samenvatting: Na dag 1 eindigen alle Belgen in koor op 0 punten. :confused:
Dus na dag 1 komt mijn voorspelling voorlopig uit. Op naar morgen.

---

Nu ja als je kijkt naar de dagwinnaar. Tingström. Gemiddelden van 91 - 94 - 95 - 100 - 101 - 105
Damned daarmee gooide hij beter dan de meeste PDC darters op het voorbije WK. :wtf:
OK hij had gewoon een topdag maar dan nog. Dit is wél heel constant goed gegooid.

Maar goed! Dit wil ook zeggen dat we die gast volgend jaar op de PDC tour gaan zien. :biglaugh:

Laatst bewerkt:
Hij gaat ze allemaal opfrettenfrieten ! Update. **** Hij heeft al meteen verloren ondanks een gemiddelde van 93 tegen ne Hollander die zelf een PR van 93+ gooit.

Samenvatting: Na dag 1 eindigen alle Belgen in koor op 0 punten. :confused:
Dus na dag 1 komt mijn voorspelling voorlopig uit. Op naar morgen.

---

Nu ja als je kijkt naar de dagwinnaar. Tingström. Gemiddelden van 91 - 94 - 95 - 100 - 101 - 105
Damned daarmee gooide hij beter dan de meeste PDC darters op het voorbije WK. :wtf:
OK hij had gewoon een topdag maar dan nog. Dit is wél heel constant goed gegooid.

Maar goed! Dit wil ook zeggen dat we die gast volgend jaar op de PDC tour gaan zien. :biglaugh:
Hij vertelde ook wel dat dit zijn beste dag ooit van zen leven was. (Qua gooien) Dus hopelijk geen one hit wonder.

Hij vertelde ook wel dat dit zijn beste dag ooit van zen leven was. (Qua gooien) Dus hopelijk geen one hit wonder.
23 jaar en al regelmatig 100+ gooiend. Dus ik denk dat ie zijn mannetje wel zal staan.
Maar die dag van gisteren was wel uitzonderlijk. Een echte topspeler is iemand die dat regelmatig kan bewerkstelligen hé :)

Eerlijkheidshalve is dat de reden dat ik de Q-school wat volg:
Nieuwe talenten ontdekken (altijd leuk)
Verrassingen (vorig jaar Knops)
Slaagt er een vrouw in om zich nog eens te kwalificeren ?? (Alleen Ashton is daar al in geslaagd in het verleden)
--> Sherrock had gisteren echt pech want ze stond heel goed te gooien. Greaves kwam gisteren te kort.

De Stefaan is spaarzaam met zijn energie. Uitgezonderd de eerste match geen 90+ gemiddeld maar gewoon op de juiste momenten toeslaan.
Hij zit nu toch al bij de laatste-8 zonder echt hoge gemiddelden te gooien.

Dit is toch een kans. Veel darters hebben al veel gegeven. Hij helemaal niet. Hij had 2 dagen rust, lag er gisteren asap uit en vandaag 'geluk met de loting' en een kwestie van zijn beste spel op de juiste momenten timen.

De Stefaan is spaarzaam met zijn energie. Uitgezonderd de eerste match geen 90+ gemiddeld maar gewoon op de juiste momenten toeslaan.
Hij zit nu toch al bij de laatste-8 zonder echt hoge gemiddelden te gooien.

Dit is toch een kans. Veel darters hebben al veel gegeven. Hij helemaal niet. Hij had 2 dagen rust, lag er gisteren asap uit en vandaag 'geluk met de loting' en een kwestie van zijn beste spel op de juiste momenten timen.
Max Hopp nu. Hij heeft nu sowieso al 3pnt. En gaat er normaal 5 met veel legs voordeel. Of 6pnt nodig hebben.

Stefaan weet van Hopp te winnen. Alles wat nu extra is is mooi meegenomen.
Dat was het en ik had het gevoel dat dit een "must" win was. Het is nog helemaal niet binnen maar hij zit terug op schema na ne baaldag gisteren. 4 gouden punten.

Ivm Sherrock. Identiek eenzelfde scenario als quasi elk jaar. Goed spelen maar pech hebben / het niet kunnen afmaken.
En dan de volgende dag alle kansen om er iets van te maken maar dan gewoon 'zwak' spelend. Als het echt moet dan staat ze er niet. Op dat vlak komt ze te kort.

We moeten wachten op de dag dat Greaves er zin in heeft. Ik haat het als ze (alweer) zegt: Vrouwen kunnen het niet tov mannen. Just go for it ipv te zeveren dat je niet goed genoeg bent. Het is daarom dat ze nu 0 punten heeft: 'Geen geloof er in.'

Q school UK - Frappant: Bradley Brooks heeft voor de 2de opeenvolgende dag de finale 'verloren' lol. Ik zie hem forfait geven voor de rest van de Q-school. Met 10 punten is hij 100% zeker van een verlenging van zijn tourkaart.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan