Darts: 2026

makila

Well-known member
Crowdfunder FE
Anderson was een beetje wisselvallig begonnen maar heeft nu een extra versnelling hoger geschakeld. Dat wordt moeilijk voor Hood.
En het is game over. Geen oneer, Anderson in die laatste 3 sets was echt top. Hij was gewoon te sterk.

Ik gunde het hood maar eigenlijk anderson ( maar dan in de zin van "schakel je hood uit word dan wel gewoon wereldkampioen")

Ik gun het alvast littler niet omdat ik hem wss al teveel zien gewonnen hebben de laatste tijd en zijn attitude tegenwoordig pff

Maar searle kan wel eens voor een verrassing gaan zorgen

Finale Ratajski vs Van Veen! Gewoon omdat het kan (in theorie) :)

Meh ik had beter gezwegen, als ze tegen Littler spelen krijgen ze precies allemaal in koor krampen.
Ratajski had kansen in set 1 en set 5 en hij had altijd set 4 moeten winnen. Maar hij laat ze allemaal liggen.
Yup dat is dan kurkdroog 5-0 op uwe rekker hé. :confused:

OK Searle vs Van Veen dan maar :p

Ik zie Litler graag bezig, die mag van mij alles winnen. Heerlijk gewoon als snotaap ff alles kapotspelen.

Humphries mag eruit van mij, haat die echt.

Van Veen zou wel kans hebben tegen Litler.

Ik had iets meer verwacht van Searle. 6-3 of zo maar 6-1 nadat hij toch 0-1 voor kwam? Dat is gewoon een vernedering.
Met 93 gemiddeld maak je het een Littler echt nooit lastig. In een HF van een WK verwacht je toch dat ietsje meer.

De meesters darters spelen precies al half verlamd als ze tegen Littler moeten spelen en spelen er zelden echt top tegen. Of is dat maar een gedacht? Ik krijg toch dikwijls die indruk.

Maar goed, eerlijkheidshalve als je de stats erbij neemt van het huidige WK, hebben in praktijk alleen de allerbeste Anderson en Van Veen een kans tegen deze Littler.

Derde wk finale op evenveel deelnames is een feit voor Littler.
Van Gerwen - HF 2017 - 114,05 gemiddeld - ?? % op de dubbels
6-2 tegen jawel .. Van Barneveld ;)

Phil Taylor - Finale 2009 - 110,94 gemiddeld - 59% op de dubbels (20/34)
7-1 tegen Van Barneveld

Om even de prestaties van Littler in perspectief te zien. Hij is de beste darter van de laatste jaren maar er zit nog verbeteringsmarge in die kerel hé. :)

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan