Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd. Benieuwd wat het in de finale gaat geven gezien beide nu redelijk tegenstand kregen... Gok dan toch dat GVV het publiek dan meer mee zal hebben.Man man kakvolk
Als hij iets minder trebles visits heeft als vandaag zit er weel veel in.Van Veen zal wel een set of 3 afsnoepen, maar dit is voor Littler. Gary had nog wat tricks up his sleeve denk ik voor Luke...
Nee, dat bedoel ik niet, ik bedoel dat Gary aan Luke meer uit zijn spel zou kunnen halen dan GVV...Als hij iets minder trebles visits heeft als vandaag zit er weel veel in.
En waarom heeft hij die tricks hier niet bovengehaald? Heeft gewoon foutjes (dubbels) laten liggen die afgestraft werden door van veen.
Voor de PDC is dit natuurlijk wel DE droomfinale. Ze zien de dollartekens al voor zich ... money money money.Zonde, had Gary graag de finale zien spelen… nu kan het resultaat me gestolen worden eigenlijk.
Met de nieuwe generatie lijkt me dat te minderen.. Humphries en Dobey drinken alvast niet en Littler was bij het begin van ze PDC carrière minderjarig o.a.Erik Clarys zegt altijd dat quasi elke speler zat op het podium staat dus….
Al is een neef van hem wel nog een actieve darter (Born Van Put) die het al een paar keer geprobeerd heeft op de Q-school.Clarys zit ook al lang niet meer in de pro scene, soms schudt hij ook maar zaken uit zijn mouw gebaseerd op vroeger.
Inderdaad daarom luister ik liever naar een Huybrechts en Zonneveld die wat insiders en dergelijke kunnen vertellen over het huidige PDC wereldje.Clarys zit ook al lang niet meer in de pro scene, soms schudt hij ook maar zaken uit zijn mouw gebaseerd op vroeger.