Darts: 2026

Logische nederlaag he. Laat toch soms flitsen zien maar te weinig.

Maar dit was nu ook niet de match die hij moest winnen.
Niet top maar dit was wel nog één van zijn beste matchen van het jaar. Net geen 90 gemiddeld, ook redelijk op de dubbels. Alvast geen 70 of zo. Dat is toch al 'iets'.

Maar id geen gunstige loting en als je mentaal niet op je beste bent, krijg je een pak slaag van Noppert he.

Mike zou toch moeten winnen tegen Lipscombe
Het scheelde niet veel (10-8) maar Mike was volledig bij de les en won het finaal op ervaring. Toch nog 1 op 5. :tongue:
Nu tegen Cross die Van Veen uitschakelde. In die match is Cross toch wel zwaar favoriet :)

Laatst bewerkt:
Anderson pfftt ... speelt een erg hoog niveau tegen Van Duijvenbode (107 - 55%) en tegen Schindler (106 - 55%) en dan denk je: Hij gaat winnen tegen Littler. Om dan ... kansloos te verliezen met een 'normaal' gemiddelde (95 - 38%) :wallbash:

Is dat gewoon mijn indruk of is dat echt zo dat als ze tegen Littler moeten spelen ze precies al op voorhand 'krampen' krijgen.

Anderson pfftt ... speelt een erg hoog niveau tegen Van Duijvenbode (107 - 55%) en tegen Schindler (106 - 55%) en dan denk je: Hij gaat winnen tegen Littler. Om dan ... kansloos te verliezen met een 'normaal' gemiddelde (95 - 38%) :wallbash:

Is dat gewoon mijn indruk of is dat echt zo dat als ze tegen Littler moeten spelen ze precies al op voorhand 'krampen' krijgen.
95 en 38% CO is gewoon een degelijke match he. Denk ook niet dat iemand als Anderson onder de indruk is van een match tegen Littler

95 en 38% CO is gewoon een degelijke match he. Denk ook niet dat iemand als Anderson onder de indruk is van een match tegen Littler
Ja OK maar tov zijn twee vorige partijen was het wel veel minder. Het viel me op dat net tegen Littler een darter voor de zoveelste keer zijn minste partij gooit en daardoor ook verliest.

Natuurlijk is 95 'ok' maar 95 is geen 106 en 107 zoals in zjn vorige partijen hé ;)

Ja OK maar tov zijn twee vorige partijen was het wel veel minder. Het viel me op dat hij net tegen Littler zijn minste partij gooit en daardoor ook verliest. Natuurlijk is 95 'ok' maar 95 is geen 106 en 107 zoals in zjn vorige partijen hé ;)
Consistent zo enorm hoog gooien is ook gewoon het allermoeilijkste. Tegen Doets gooide Littler ook maar 93. Tegen Heta 94.

Consistent zo enorm hoog gooien is ook gewoon het allermoeilijkste. Tegen Doets gooide Littler ook maar 93. Tegen Heta 94.
Ik moet toegeven dat Littler daar ook wel één van of misschien wel de allerbeste in is. Zijn hoogste gemiddelden gooien net in de matchen waar het echt moet. En lukt het een keertje niet? Dan keihard toeslaan op de dubbels. Mentaal is hij meestal eveneens oersterk.

Nu ja, hij is nummer 1 van de wereld voor een reden hé :D

Dimi heeft blijkbaar z'n worp aangepast.

Nja, op zich waren z'n cijfers ook wel beter (tegen Noppert) dan alles ervoor op de PC's...

Afwachten of hij dit niveau aanhoudt of nog overstijgt?

Nja, op zich waren z'n cijfers ook wel beter (tegen Noppert) dan alles ervoor op de PC's...

It aint over until it is over hé. Hij heeft nog een half seizoen om z'n hachje te redden.

Zondag op een lokaal tornooi, was het toch weer minder en naar de B-ronde gegaan.
B-ronde uiteindelijk wel gewonnen, maar zeer wisselvallig.
1 piek van net 80+, maar ook dalen van in de 60avg.

Zonde want hij kan het, moet er gewoon uitkomen.

Clayton on fire precies in de PL.

Littler nog maar 1 night gewonnen en Humphries zelfs nog geen enkele geloof ik.

Kim Huybrechts, Andy Baetens, François Schweyen en vermoedelijk Pascal Devroey door de qualifiers geraakt voor Wieze.
Ze moeten tegen Joe Cullen, Meikle, Woodhouse of Niko Springer. Mike begint wrsch tegen Niels Zonneveld.

De laatste 3 jaar altijd een middag geweest naar Wieze maar eigenlijk heb ik daar echt niks aan dus maar geen tickets gekocht deze keer. Je zit ook gewoon naar die schermen te staren terwijl overal rondom wat marginale ladderzatte mannen onnozel zitten te doen :unsure:

Kim Huybrechts, Andy Baetens, François Schweyen en vermoedelijk Pascal Devroey door de qualifiers geraakt voor Wieze.
Ze moeten tegen Joe Cullen, Meikle, Woodhouse of Niko Springer. Mike begint wrsch tegen Niels Zonneveld.
Andy en Mario hadden pech en kwamen tegen elkaar uit.
Dat was geen cadeau voor Mario en dat bleek ook: Andy wint en Mario is er aldus niet bij.

De laatste 3 jaar altijd een middag geweest naar Wieze maar eigenlijk heb ik daar echt niks aan dus maar geen tickets gekocht deze keer. Je zit ook gewoon naar die schermen te staren terwijl overal rondom wat marginale ladderzatte mannen onnozel zitten te doen :unsure:
Naar Wieze moet je gaan voor een mini zatte carnavalavond, heb je daar geen zin in? Dan blijf je inderdaad beter thuis :)

Is de planning voor deze namiddag en andere dagen al bekend?

*edit: ergens op hun site gevonden, na 10 minuten zoeken

Niels Zonneveld v Jani Haavisto
Luke Woodhouse v Host Nation Qualifier 2
Scott Williams v Ricky Evans
Ryan Joyce v Adam Gawlas
Cameron Menzies v Sietse Lap
William O’Connor v Tyler Thorpe
Ryan Meikle v Host Nation Qualifier 4
Michael Smith v Mickey Mansell

Laatst bewerkt:
Naar Wieze moet je gaan voor een mini zatte carnavalavond, heb je daar geen zin in? Dan blijf je inderdaad beter thuis :)
Mja, wel zonde dat de sport zelf daar echt totale bijzaak is. Het is niet dat ik niet tegen iemand kan die gedronken heeft maar Wieze... precies het BK Comazuipen ofzo. Al elke keer een tafel kletsnat van het bier gehad, pinten die gesmeten worden, opstootjes, margi 50-gers die op die tafels springen, de hele tijd die onnozele bordjes omhoog :sop:

Ik ben al naar de World Matchplay in Blackpool geweest en ondanks dat iedereen daar ook ladderzat was, viel dat precies beter mee.
Anyway, de qualifier loting is de volgende:

Kim tegen Niko Springer
Schweyen tegen Ryan Meikle
Devroey tegen Woodhouse
Andy Baetens tegen Joe Cullen

Terug
Bovenaan