Darts: 2026

@Affinity

Of hier https://www.dartsrankings.com/postwch

Daar zie je hoe goed men er echt voor staat. Mario staat momenteel achter den Dimi op die lijst maar ik acht hem meer kansen toe.

Kim staat er momenteel weer vrij goed voor na een rotseizoen (vorig jaar).
In het begin van het seizoen stond hij virtueel rond plaats 70 en nu staat hij 54ste.
Dat is wel virtueel hé. Er is nog niks gewonnen of verloren ..

Ondertss ook weer een sterke Kim. Lipscombe miste zonet een paar pijlen voor 4-4 en Kim keek niet meer om. 103 gemiddeld.

Laatst bewerkt:
@Affinity

Of hier https://www.dartsrankings.com/postwch

Daar zie je hoe goed men er echt voor staat. Mario staat momenteel achter den Dimi op die lijst maar ik acht hem meer kansen toe.

Kim staat er momenteel weer vrij goed voor na een rotseizoen (vorig jaar).
In het begin van het seizoen stond hij virtueel rond plaats 70 en nu staat hij 54ste.
Dat is wel virtueel hé. Er is nog niks gewonnen of verloren ..

Ondertss ook weer een sterke Kim. Lipscombe miste zonet een paar pijlen voor 4-4 en Kim keek niet meer om. 103 gemiddeld.

Ah ok is dat altijd de redenering om het world championship eraf te trekken? Dat telt niet meer aan het einde van uw 2e pro seizoen dan ofzo?

Ik dacht altijd dat de order of merit "live" de relevante lijst was.

Ah ok is dat altijd de redenering om het world championship eraf te trekken? Dat telt niet meer aan het einde van uw 2e pro seizoen dan ofzo?

Ik dacht altijd dat de order of merit "live" de relevante lijst was.
De order of merit "live" is live. Dat is de situatie vandaag.

De "Tour kaart Race" (Post World Championship Order of Merit) houdt rekening met de toekomst en is zuiver virtueel. Het houdt oa rekening met je prestaties van 2 jaar geleden (die punten dien je te verdedigen en vallen weg eens een specifiek toernooi start) en het houdt rekening of je u virtueel voorlopig plaatst voor grote kampioenschappen of niet. Deze tussenstand geeft een indicatie hoe goed of slecht een darter bezig is, om zijn tourkaart te redden.

Vandaag staat den Dimi er dus wél nog goed voor maar hij heeft dit jaar véél punten te verdedigen en hij is virtueel voorlopig voor geen enkel groot kampioenschap geplaatst. Dus hij moet zich dringend herpakken.

ETsWMPWGPECHGSPCFWCH

--> Allemaal virtueel een 0 voor den Dimi tot dusver dit seizoen

Pas op. Hij kan het nog allemaal rechtzetten hé. Maar niet zoals hij momenteel bezig is.
En als Kim straks ook 10+ keer achter elkaar verliest, kan hij ook terug in de shit zitten hé, je bent snel je virtuele punten weer kwijt. ;)

Laatst bewerkt:
Pas op. Hij kan het nog allemaal rechtzetten hé. Maar niet zoals hij momenteel bezig is.
En als Kim straks ook 10+ keer achter elkaar verliest, kan hij ook terug in de shit zitten hé, je bent snel je virtuele punten weer kwijt. ;)
Vertrouwen is een raar beestje, zowel in positieve als negatieve zin. Soms stijgen spelers met vertrouwen enorm boven zichzelf uit en gooien dan zotte matchen. Omgekeerd heb je dan spelers als bvb Vandenbergh, Glenn Durrant die zonder vertrouwen dan niks meer gooien. Het is ook gewoon een vicieuze cirkel.

Intrinsiek horen Kim en Dimitri imo altijd bij de beste 30 van de wereld. Maar er moeten gewoon consistent resultaten gehaald worden. Kim heeft in 2024 zich bvb voor geen enkele Eurotour geplaatst. Door zo’n situaties kom je gewoon in de problemen en die toer gaat Dimitri nu wel op.

Maar er moeten gewoon consistent resultaten gehaald worden.
Daar heeft Baetens ook last van. Ik vind hem niet zo goed als Kim, den Dimi of Mike maar hij moet zeker niet onderdoen voor bijvoorbeeld Mario. Die twee zijn qua niveau +- identiek. Op een goeie dag is het een competiebeest en kan hij ver geraken in een toernooi. (zie Wieze en vorig jaar haalde hij uit het niets alsnog het WK) Maar die consistentie is het allermoeilijkste hé.

Iedereen (allé ja niet iedereen maar toch een paar honderd, je begrijpt wel wat ik bedoel) kan wel een aardig stukje darten.
Maar dat elke dag opnieuw doen is een ander paar mouwen.

Vooral achteraf op instagram.
Ipv excuses nog 3 uitlach smilies er achter aan.

Daar maak je uzelf toch niet populair mee.

Dat zal een leuke avond worden in de Ahoy voor hem. Kan dan achteraf zeggen dat hij nooit meer in Nederland gaat spelen zoals hij het al deed met Duitsland..

Wat doet eigenlijk Littler precies? Ik vind daar nergens beelden van. Enkel van dat handgebaar, maar niet wat er vlak voor gebeurd.

Beetje jammer nu wel dat dat de aandacht afhoudt van de prestatie van Price. Die was als vanouds nog eens opklopbaar precies.

Wat doet eigenlijk Littler precies? Ik vind daar nergens beelden van. Enkel van dat handgebaar, maar niet wat er vlak voor gebeurd.

Beetje jammer nu wel dat dat de aandacht afhoudt van de prestatie van Price. Die was als vanouds nog eens opklopbaar precies.
Het is slecht in beeld gebracht als je er nu op googlen (na de feiten)

Van Veen mistte de dubbel en Littler begon luidop te juichen (en het publiek op te jutten).
Van Veen vond dat niet leuk.
Waarom Littler teken deed van: Cry cry baby! (Dat had Van Veen zelf blijkbaar niet gezien)

Tot daar nog aan toe. In het heetst van de strijd gebeuren zo'n zaken.
Maar zijn gedrag achteraf op instagram was gewoon kinderachtig. Hij zou beter moeten weten als boegbeeld.

Littler vraagt zich misschien af of er toch mensen zijn die hem steunen in zijn acties gisteren.
Dit is het antwoord van Belgen en Nederlanders

Screenshot-2026-04-03-104103.gif

Laatst bewerkt:
Het is slecht in beeld gebracht als je er nu op googlen (na de feiten)

Van Veen mistte de dubbel en Littler begon luidop te juichen (en het publiek op te jutten).
Van Veen vond dat niet leuk.
Waarom Littler teken deed van: Cry cry baby! (Dat had Van Veen zelf blijkbaar niet gezien)

Tot daar nog aan toe. In het heetst van de strijd gebeuren zo'n zaken.
Maar zijn gedrag achteraf op instagram was gewoon kinderachtig. Hij zou beter moeten weten als boegbeeld.

Littler vraagt zich misschien af of er toch mensen zijn die hem steunen in zijn acties gisteren.
Dit is het antwoord van Belgen en Nederlanders

Screenshot-2026-04-03-104103.gif
Laat dan maar eens zien. Ik heb net ook al op Tiktok liggen zoeken, maar ik vind niet direct een filmpje van wat Littler precies doet daar.

Zou graag willen weten wat Littler precies doet, want als die enkel het publiek (in zijn Manchester dan nog) wat opjut zoals zo vaak gebeurd zie ik het probleem niet eigenlijk. Als hij daar ostentatief staat te juichen naar Van Veen toe, dat is een ander paar mouwen natuurlijk.

Je jut het publiek toch niet op net nadat je tegenstander gemist heeft en nog een pijl moet gooien. En dan ga je zeker niet nog wat cry baby dingen doen nadat je zelf 3 pijlen hebt gemist. Gewoon heel triestig/zwak van de beste darter op dit moment.

Littler ziet er 39 uit, maar gedraagt zich als een 19-jarige. Ik dacht al jaren dat hij zijn geboortedatum had vervalst maar het zal dus toch kloppen.

Terug
Bovenaan