Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Vind het niet zo erg tbh. Had liever 1 avond in de week gehad want nu hangt half mijn week er telkens aan.Ik vind het toch ergens wel apart dat ze nu weer nog een week niks spelen van de premier league.
Ik ben net nieuwe shafts gaan halen en ik heb daar eens een vraagske over. Daar zit dus zo’n ijzer ringetje op, is het de bedoeling dat ik dat eerst wat naar boven trek? Of gewoon laten zitten en het vlagje erop steken?

Als kijker vind ik het publiek eigenlijk geen meerwaarde bij darts.Er blijven nu nog 5 man in de running voor 4 plaatsen. Aspinal leidt met 17 punten na zijn verrassende winst tegen Van Gerwen.
(waarom kon Van Gerwen niet zo zwak spelen tegen den Dimi?)
Den Dimi is nu 5des, echter op amper 2 punten. Anderson, Wright en Wade zijn eigenlijk uitgeschakeld (tenzij één of ander mirakel).
Straks is het toch een must win voor den Dimi. Dus de druk zal erg groot zijn, .. normaal kan hij daar goed mee om, maar ik denk dat het publiek een grote rol zal spelen. Wie het snelste terug kan wennen, aan het publiek gaat door naar die halve finales.
Het is gewoon wat raar omdat er nu zo weinig volk zit. Anders is die sfeer helemaal anders.Als kijker vind ik het publiek eigenlijk geen meerwaarde bij darts.
Wright heeft zich goed herpakt. Zal nog spannenVan den Bergh prima niveau, hopelijk zakt ie niet in.