Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pfoeh, ik zat er zo kort bij vandaag om mijn eerste te gooien.

56-BAFE82-D40-B-4-B9-C-A109-E29534-C36-A43.jpg

Hey,

Als ik bij m'n ouders ga smijt ik ook al eens graag een pijltje met m'n pa. (al enlele jaren) Nu gaan we binnenkort onze zolder omvormen tot een volwaardige kamer dus daar zou ik dan ook graag een dartsbord hangen en er wat meer tijd in investeren vermits ik het wel graag doe.
Bij m'n ouders zijn het wel van die goedkope pijltjes van dreamland,.... Nu vraag ik me af met welke pijltjes het best start? Verschillende gewichten uitproberen in een dartswinkel?
Er is zo'n grote variatie in prijs en een groot gamma dat ik het op de duur niet meer weet :p

Ik vind het toch ergens wel apart dat ze nu weer nog een week niks spelen van de premier league.

Anders is dit ook zo. En de finale van de PL is altijd rond die periode in mei. Dus dat zal wel de reden zijn. Kijk er wel naar uit met publiek er weer bij ...

Ik ben net nieuwe shafts gaan halen en ik heb daar eens een vraagske over. Daar zit dus zo’n ijzer ringetje op, is het de bedoeling dat ik dat eerst wat naar boven trek? Of gewoon laten zitten en het vlagje erop steken?

Ik ben net nieuwe shafts gaan halen en ik heb daar eens een vraagske over. Daar zit dus zo’n ijzer ringetje op, is het de bedoeling dat ik dat eerst wat naar boven trek? Of gewoon laten zitten en het vlagje erop steken?

laten zitten. Da zit gewoon een beetje over dat kruis waar uw flight inschuift zodat dat een beetje samengeperst wordt. Merk altijd dat eens k men ringetje kwijt ben na een bounce out dat men flight er ooit sneller afschiet :p

bij PL darts fans nu! 1000 man maar op een koffietafel is er nog meer ambiance precies 😛

Er blijven nu nog 5 man in de running voor 4 plaatsen. Aspinal leidt met 17 punten na zijn verrassende winst tegen Van Gerwen.
(waarom kon Van Gerwen niet zo zwak spelen tegen den Dimi?)
Den Dimi is nu 5des, echter op amper 2 punten. Anderson, Wright en Wade zijn eigenlijk uitgeschakeld (tenzij één of ander mirakel).

Straks is het toch een must win voor den Dimi. Dus de druk zal erg groot zijn, .. normaal kan hij daar goed mee om, maar ik denk dat het publiek een grote rol zal spelen. Wie het snelste terug kan wennen, aan het publiek gaat door naar die halve finales.
Als kijker vind ik het publiek eigenlijk geen meerwaarde bij darts.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan