Michel Drets
Well-known member
Als ge het maar goedkoop genoeg maakt gaat het nu eenmaal altijd verkopen.Eigenlijk onaanvaardbaar. En toch verkopen ze als zoete broodjes![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als ge het maar goedkoop genoeg maakt gaat het nu eenmaal altijd verkopen.Eigenlijk onaanvaardbaar. En toch verkopen ze als zoete broodjes![]()
Ja, omdat de prijs zo laag is en het verder prima wagens zijn die zeer zuinig zijn.Eigenlijk onaanvaardbaar. En toch verkopen ze als zoete broodjes![]()
$114Heeft iemand een idee hoeveel Tesla uitspaart door geen parkeersensoren in hun auto's te steken?
www.notebookcheck.net
$114
![]()
Tesla cars without ultrasonic sensors finally get camera-only parking assistance update but only for FSD owners
Tesla is bringing back the Park Assist option that disappeared when it removed the ultrasonic parking sensors from its new vehicle batches to save US$114 per car on the kit. Unfortunately, the new parking helper that works via the Tesla Vision camera set seems to only be available to those who...www.notebookcheck.net

Ik begrijp niet goed waarom jij je overal mee zit te moeien? Dat is toch de taak van LP om dat allemaal op te volgen? Zij zullen u wel contacteren wanneer de wagen klaar is, en DAN kan jij naar de garage bellen voor een afspraak.Ik kom zot.
Wel, zoals vermeld, 't is de eerste keer dat ik door het proces ga van een auto bestellen e.d.Ik begrijp niet goed waarom jij je overal mee zit te moeien? Dat is toch de taak van LP om dat allemaal op te volgen? Zij zullen u wel contacteren wanneer de wagen klaar is, en DAN kan jij naar de garage bellen voor een afspraak.
Uw "zot komen" ligt grotendeels aan uzelf vind ik.
Bwa als je uitkijkt naar de auto kan je wel het proces versnellen door er zelf achter te zitten hoor.Ik begrijp niet goed waarom jij je overal mee zit te moeien? Dat is toch de taak van LP om dat allemaal op te volgen? Zij zullen u wel contacteren wanneer de wagen klaar is, en DAN kan jij naar de garage bellen voor een afspraak.
Uw "zot komen" ligt grotendeels aan uzelf vind ik.
Maar nu weet hij dus wel dat zijn nieuwe auto defect van de fabriek is gekomen. Dat had ik dan liever toch niet geweten.Bwa als je uitkijkt naar de auto kan je wel het proces versnellen door er zelf achter te zitten hoor.
Als hij er niet achter had gezeten was het misschien pas voor januari geweest.
Voor een defecte koffer? Dat vind ik nu geen drama hoor.Maar nu weet hij dus wel dat zijn nieuwe auto defect van de fabriek is gekomen. Dat had ik dan liever toch niet geweten.
Tuurlijk geen drama, maar zou mij alvast geen vertrouwen geven in de betrouwbaarheid.Voor een defecte koffer? Dat vind ik nu geen drama hoor.
Ik denk dat je er van zou verschieten hoeveel de dealer nog moet fixen na levering (van alle merken)Tuurlijk geen drama, maar zou mij alvast geen vertrouwen geven in de betrouwbaarheid.
Software kan in principe wel ge-update worden in de toekomst, anderzijds: hoe vaak ga je op de achterbank zitten?
Collega van me heeft de IX3, da’s wel een tank van een auto.

Toch mooie auto?Ik zou niet echt twijfelen over de looks... De iX2 extremiseert verder het BMW-design van de laatste jaren dat ik echt niet kan pruimen. De 5 is in hetzelfde bedje ziek, maar de iX2 trekt het nog wat verder door.
Ik kan me echt niet voorstellen wat BMW dacht toen ze dit uittekenden:
Bekijk bijlage 25480
Maar: dat is natuurlijk HEEL subjectief en persoonlijk.