meer verbruik + hoger bandenkostenWaarom eigenlijk? Bij ons op het werk is dat nooit een issue geweest voor leasing. Mijn huidige heeft 20 inch, mijn toekomstige Volvo zelfs 22 inch.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
meer verbruik + hoger bandenkostenWaarom eigenlijk? Bij ons op het werk is dat nooit een issue geweest voor leasing. Mijn huidige heeft 20 inch, mijn toekomstige Volvo zelfs 22 inch.
meer verbruik + hoger bandenkosten
Hogere bandenkost = hoger leasebedrag dan afgesproken met werkgever, is ook geen '1malige' meerkost.Die hogere bandenkosten rekenen ze gewoon door in het leasing bedrag en meer verbruik betaalt de werkgever toch rechtstreeks. Meer verbruik wordt denk ik niet ingeschat door leasing maatschappijen als je van bandenmaat verandert?
Zijn er dan nog nieuwe modellen met een mooi interieur? Ik vind de Chinese wagens op dat vlak beter uit zien dan Audi/BMW/Mercedes/Volvo tegenwoordig.Alleen dat Volvo interieur vind ik redelijk ruk.
Hoeveel ex BTW komt die?Vandaag nog eens gekeken uit interesse. De Volvo EX60 P12 is wel een waanzinnig aantrekkelijke optie. Die past full option inclusief zelfs de daktent en trekhaakkoffer in mijn budget, is een complete raket, ziet er langs buiten zeer knap uit en is tegen dan verlost van de kinderziektes. Heeft ook een uitzonderlijke range en kan supersnel laden...
Alleen dat Volvo interieur vind ik redelijk ruk.
maar donkerblauw, alle pakketjes erop behalve dat offroad zeverpakket, donkere velgen en het is een zeer cool ding. Interessanter dan de EX90 die er te log uitziet imo.
Ik zie die iX3 nu ook elke dag in het echt en ik vind dat echt om te spauwen. Miljaar, ik zie die nu elke keer langs voor op mij afkomen en dat lijkt wel een kindertekening. Erbarmelijk slecht, vreselijk. Daar ga ik niet aan wennen als je mooiere en elegantere opties hebt.
De Polestar 4 is ook een zeer leuke keuze gezien de ruimte en performance, alleen laadt die trager op.
85k, inclusief trekhaak en trekhaakkoffer denk ik. Met de iX3 zat ik op 87k voor minder.Hoeveel ex BTW komt die?
Normaal wel 10 a 15% korting op de catalogusprijs, net zoals bij de BMW iX3.85k, inclusief trekhaak en trekhaakkoffer denk ik. Met de iX3 zat ik op 87k voor minder.
Ge moet u wel haasten want de extra kost voor de P12 is van 7k naar 9k gegaan sinds vanmorgen, tenzij ik me vergis.
Je kan jouw geprefreerde setup eens door de configurator halen.
Daar mag je inderdaad op rekenen. Ik geloof dat wij 14-20% hebben bij BMW, Volvo idd 15%.Normaal wel 10 a 15% korting op de catalogusprijs, net zoals bij de BMW iX3.
Dat is dan toch incl. BTW?85k, inclusief trekhaak en trekhaakkoffer denk ik. Met de iX3 zat ik op 87k voor minder.
Ge moet u wel haasten want de extra kost voor de P12 is van 7k naar 9k gegaan sinds vanmorgen, tenzij ik me vergis.
Je kan jouw geprefreerde setup eens door de configurator halen.
Ow sorry, verkeerd gelezen. je mag van die prijs gewoon 21% afkletsen dus.Dat is dan toch incl. BTW?
Inclusief btw lijkt me ook gewoon makkelijker om mee te communiceren, zeker omdat ook zelfstandigen nog btw betalen op personenwagens.Ow sorry, verkeerd gelezen. je mag van die prijs gewoon 21% afkletsen dus.
Hogere bandenkost = hoger leasebedrag dan afgesproken met werkgever, is ook geen '1malige' meerkost.
Meerverbruik kan naargelang laadpas/tankkaart mee in lease zit, maar is vaak apart.
Awel somt toch perfect samen waarom je als werkgever, met een vast te besteden bedrag, geen grotere velgenmaat mag nemen en bijvoorbeeld wel een andere kleur.Bij al mijn vorige werkgevers werd de leasekost direct aangepast als je andere banden koos, is inderdaad een maandelijkse kost omdat de kost van nieuwe banden na X km ook weer hoger ligt.
Ook als de tankkaart of laadpas via de leasemaatschappij loopt, zal de werkgever de werkelijke tank/laadkost betalen, het is niet dat de leasemaatschappij een vast theoretisch berekend bedrag aanrekent en winst of verlies neemt als je minder of meer verbruikt.
Wij rijden hier al 2 jaar met de Volvo EX30 twin performance en die zijn interieur is nog minimalistischer. Ik dacht in den beginne me echt gaan te storen aan dat centrale scherm maar ik vind het net veel rust in de wagen geven. Ik denk dat ik niets meer anders zou willen. Als je dan audi ziet met al die verschillende schermen e.d. of BMW die een scheef scherm plaatst. Nee Volvo doet het zeer goed en in de ex60 is het verder geoptimaliseerd. Voor mij zijn Volvo en Tesla gewoon de beste van de klas.Zijn er dan nog nieuwe modellen met een mooi interieur? Ik vind de Chinese wagens op dat vlak beter uit zien dan Audi/BMW/Mercedes/Volvo tegenwoordig.
Ik moet wel zeggen, voor hoe mottig de iX3 langs buiten is, langs binnen vind ik hem wél leuk. De i5 is ook lekker, Audi heeft ook zeer geslaagde interieurs.Zijn er dan nog nieuwe modellen met een mooi interieur? Ik vind de Chinese wagens op dat vlak beter uit zien dan Audi/BMW/Mercedes/Volvo tegenwoordig.
Mss eens een suggestie doen aan Europa: een veiligheidsmaatregel dat je enkel een scherm kan bedienen als je stilstaat - en dat is een functie die je niet kan uitschakelen.Ik hoop dat tegen dat ik terug mag kiezen, dat ze afgestapt zijn van dat minimalistische interieurdesign voor alles. Fysieke knoppen en hendels. Een gsm mag niet want dat leidt af. Maar een breedbeeldtelevisie die je nodig hebt om de wagen te bedienen is geen enkel probleem.
Oh, hier in de Tesla vind ik dat net wél fijn: geen knopjes overal verstopt voor dit of dat, maar alles mooi centraal in een deftige interface. Eens je dat gewoon bent in één vaste wagen, werkt dat perfect. En eerlijk: je wordt er als chauffeur niet door afgeleid. Alles blijft redelijk statisch, alleen bij parkeren of bij de richtingaanwijzers krijg je camerabeelden. Tijdens het rijden kan je er eigenlijk weinig mee doen.Ik hoop dat tegen dat ik terug mag kiezen, dat ze afgestapt zijn van dat minimalistische interieurdesign voor alles. Fysieke knoppen en hendels. Een gsm mag niet want dat leidt af. Maar een breedbeeldtelevisie die je nodig hebt om de wagen te bedienen is geen enkel probleem.

Dan moet je dat ook doortrekken naar alle knoppekes éh.Mss eens een suggestie doen aan Europa: een veiligheidsmaatregel dat je enkel een scherm kan bedienen als je stilstaat - en dat is een functie die je niet kan uitschakelen.
Dan moet je dat ook doortrekken naar alle knoppekes éh.
Ik rij sinds 2019 met een Tesla Model 3 en ik begrijp je argumenten zeker, maar die nood aan fysieke feedback voor álle functies heb ik totaal niet meer. Integendeel: ik ben net mínder bezig met knopjes en instellingen, terwijl ik in een wagen mét overal knopjes vaak meer zit te zoeken dan te rijden.Ik zie dat anders: ik vermoed dat een mens fysieke knoppen sneller en blindelings kan bedienen, dat je véél minder aandacht nodig hebt (denk aan ruitenwissers, volume radio, richtingaanwijzers), bovendien heb je ook feedback en kan je fysiek de knop voelen.
Dat zijn natuurlijk basisfuncties die elke wagen moet hebben, en die zitten er bij Tesla ook gewoon op:(denk aan ruitenwissers, volume radio, richtingaanwijzers)