ThekillingGoku
Well-known member
Urgh, ze zijn blijkbaar toch van plan om alle facelifts te ver-neue-klassen.
Hier is de eerste aan de beurt ->
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Urgh, ze zijn blijkbaar toch van plan om alle facelifts te ver-neue-klassen.
Optiek is het grootste probleem van de neue klasse.Optisch dan, logisch wel dat ze dezelfde design language doorvoeren? Want neue-klasse is typisch een ander platform en geen facelift.
Ik zal wel oud aan het worden zijn, maar de G70 is toch echt gewoon een vet, lelijk zwijn van een auto.Urgh, ze zijn blijkbaar toch van plan om alle facelifts te ver-neue-klassen.
Optiek is het grootste probleem van de neue klasse.
Dus de iX3, als sinds introductie.
Van 't zelfste voor wat ik gezien heb van de i3.
And I get it, dat platform welke men from scratch ontworpen heeft voor een EV komt met bepaalde voordelen. Wss betere efficiëntie en dus meer range e.d.
But still. Het platform, dat telt pas eens je over de optiek geraakt.
Optiek is het grootste probleem van de neue klasse.
Dus de iX3, als sinds introductie.
Van 't zelfste voor wat ik gezien heb van de i3.
And I get it, dat platform welke men from scratch ontworpen heeft voor een EV komt met bepaalde voordelen. Wss betere efficiëntie en dus meer range e.d.
But still. Het platform, dat telt pas eens je over de optiek geraakt.
Smaak is iets persoonlijk natuurlijk.
Maar je kunt toch niet spreken van een probleem, als het model beter verkoopt als verwacht. Dat BMW zelfs hun productie moet opschalen.
Doet mij ook wat terug denken aan de bmw i4 serie, was ook veel commotie rond in het begin met de bevertanden. Je ziet ze toch ook massaal rondrijden en hoor ik toch vaak dat het een mooie auto is.
Ik hoor zelfs nu van mensen op het werk die het eerst een mottig ding vonden en het nu spijtig vinden dat die niet op de lijst staat.
Dat had ik ook vaak, maar bij de laatste generatie lijkt dat toch niet te pakken bij mij. De iX, XM, (in mindere mate) i5, vind ik nog steeds gedrochten.BMW heeft dat gewoon vaak. Bij onthulling is het moord en brand en als ze 6 maanden uitzijn slaagt dat helemaal om. Die zijn vaak gewoon ook mooier “in het echt” dan op foto.
Ik zou een iX3 alsnog durven nemen ondanks ik die lelijk vind. De cijfers zijn wel wat ze zijn natuurlijk, de techniek is bij de betere.
“But still. Het platform, dat telt pas eens je over de optiek geraakt.
Ja idd. BMW valt daarvoor redelijk af. Of ik nu de iX3 kan kiezen (mogelijks in 40 uitvoering), danwel een i3.
Ik kies veel liever een VW, wat ook al niet moeders mooiste is.
Dan deel je niet dezelfde mening als de post waarop ik reageerde. Alsook uw eigen post vlak boven de mijne.
Langs de andere kant zijn er ook al andere merken waarbij de cijfers gelijkaardig zijn.
Dus er zijn zeker nog opties.
Collega is met de iX3 gaan testrijden en dan ook besteld, hij vindt hem veel beter rijden dan zijn X5 45e die hij nu heeft.Goh, da's 't probleem wat met die bedrijfswagens natuurlijk (of operationele leasing in 't algemeen).
Ook al is de huidige generatie wagens hondslelijk, je bent verplicht om een nieuwe nieuwe wagen aan te schaffen, want de oude moet terug naar de lease.
Als particulier zou ik gewoon nog 5j met mijn huidige wagen blijven rond bollen, die wel nog op iets trekt. Niet alsof die end of life is wete.
Heb noch de iX3, noch de i3 natuurlijk al in 't echt gezien, maar op papier is het duidelijk een stap achteruit (voor mij).
De i5 bv. vind ik ook een stap achteruit t.o.v. de mijne, maar het kon erger. En aan de 7 te zien, zal het erger worden, volgend jaar ergens wss.
De i3 lijkt momenteel gewoon een ramp te zijn, voor 't beperkte dat ik er al van gezien heb uiteraard.
Anyway, als ik binnen 2j toch nog voor BMW ga, desondanks de looks, is het omdat ik niet beter vind (binnen de opgelegde budgettaire constraints).
Of omdat de grootste lelijkheid te verbergen is met opties.
Of omdat ik tegen dan al een goede 15 jaar met BMW rond bol & ik het rijgedrag e.d. van die wagens graag heb VS de andere opties op dat moment.
Wat dan somehow betekent dat ik liever op een lelijke wagen (again, voor mij) kijk dan met een wagen te rijden dat ik niet graag mee rijd.
Zo heb ik ooit een A5 test gereden & ik had mijn toenmalige 3 reeks veel liever. En ben dan voor een 5 reeks gegaan, welke ik dan nog liever had.
Anyway, momenteel blijf ik er wat tegenop zien om een nieuwe wagen te moeten aanschaffen. Pretty much al wat uitkomt tegenwoordig gaat de verkeerde kant op.
. Maar zelf kopen met de slechte verkoopswaarde van EV’s is en blijft wat tricky, maar schrijf dat nog niet af.(bijna) elke elektrische schrijf gigantisch af, zelf kopen en oprijden is dan misschien net wel voordelig.Heb nog niet met de iX3 gereden, al mocht het wel van de garage toen ik daar was. Maar heeft weinig zin als die niet op je shortlist staat. Niet dat het veel uitmaakt, want de 4 laatste auto’s heb ik gewoon vanachter de PC gekozen die mij het beste leken. Als het tegenvalt is dat pech en volgende keer beter.
Ben nu met de polestar 4 gaan rijden, vooral om de binnenspiegel (camera + display) eens te testen. De polestar 4 schrijft wel enorm af tegenwoordig, dus of die in lease nog interessant is, is niet zeker.
Voor de rest bekijk ik het wss online wel en ga ik nog eens rekenen. Maar zelf kopen met de slechte verkoopswaarde van EV’s is en blijft wat tricky, maar schrijf dat nog niet af.
(bijna) elke elektrische schrijf gigantisch af, zelf kopen en oprijden is dan misschien net wel voordelig.
. Als het maar goed past voor het gezin hier. Mijn nieuwe wagen, alsook mijn vorige, heb ik gewoon blind besteld door alleen op het internet te kijken. Ze waren ook nog allebei nergens te vinden op dat moment.Als bedrijfswagen vind ik dat toch allemaal luxeproblemen, er zal toch wel altijd iets bij zitten dat deftig is zeker. Als het maar goed past voor het gezin hier. Mijn nieuwe wagen, alsook mijn vorige, heb ik gewoon blind besteld door alleen op het internet te kijken. Ze waren ook nog allebei nergens te vinden op dat moment.
Ik ga nu niet zeggen dat dat een mooie wagen is, maar toch een gigantische verbetering ten opzichte van wat het ervoor was qua uiterlijk? Wat een gedrocht was dat…Urgh, ze zijn blijkbaar toch van plan om alle facelifts te ver-neue-klassen.