Outrageoussearch
New member
De situatie is wat ze is, ik mag wel een nieuwe auto uitkiezen (joepie). Ik weet zeker dat een verhoging van mijn budget geen jaar meer gaat duren, onze opleg wordt maandelijks verrekend en afgetrokken van VAA. Aldus is het voor mij geen probleem om wat op te leggen. De volgende auto's passen zeker binnen budget (met opleg), allen met trekhaak behalve Mercedes:
- Mercedes EQA 250+ Star Edition (waar alle luxe in zit) + Distronic (maar vind ik al sterk verouderd qua interieur)
- Ford Capri Extended Range Premium met ACC, 360 camera, etc. (enkel geen panoramisch dak)
- Tesla Model 3/Model Y tandard (vreemd genoeg zelfde TCO, lelijke velgen en interieur is ook niet wow)
- iX1 eDrive 20 M edition met Driving assistance plus (mooi interieur maar pak slechter geequipeerd als Tesla)
- VW id.3/id.4, Volvo Ex30 Long Range Core Business Edition en Skoda Elroq Corporate maar die spreken mij een pak minder aan.
Wat denken jullie? Nog wagens die ik over het hoofd zie?
- Mercedes EQA 250+ Star Edition (waar alle luxe in zit) + Distronic (maar vind ik al sterk verouderd qua interieur)
- Ford Capri Extended Range Premium met ACC, 360 camera, etc. (enkel geen panoramisch dak)
- Tesla Model 3/Model Y tandard (vreemd genoeg zelfde TCO, lelijke velgen en interieur is ook niet wow)
- iX1 eDrive 20 M edition met Driving assistance plus (mooi interieur maar pak slechter geequipeerd als Tesla)
- VW id.3/id.4, Volvo Ex30 Long Range Core Business Edition en Skoda Elroq Corporate maar die spreken mij een pak minder aan.
Wat denken jullie? Nog wagens die ik over het hoofd zie?
. BYD zal geen of weinig korting geven zeker?