Ik rij (of reed ondertussen) vaak met mijn hand aan de onderkant van het stuur als het rustig is op de autostrade, dan krijg ik die melding.Afgelopen zaterdag een testrit gemaakt en ook besteld. M'n vrouw was fan van dat grijs (met de zwarte accenten die goed uitkomen). Toch heb ik hem in 't zwart besteld, ook met de regulus velgen eronder.
Betreft ook de Corporate 85 uitvoering.
Tijdens de testrit heb ik geen last gehad van het stuur, ook al heb ik die een paar keer losgelaten. Krijg je die melding enkel op autostrade?
Verkoper bij Skoda was wel echt een typische verkoper. Amai zeg.
Ik ben wat later binnen gesprongen bij Volkswagen om de ID4 toch nog eens te checken en daar wisten ze mij te zeggen dat ik voor de Skoda moest gaan.![]()
Ondertussen handpositie wat aangepast naar bovenste helft van het stuur en dan heb ik het niet meer. Als jij altijd de bovenkant van het stuur vastneemt zal je er vermoedelijk ook geen melding van krijgen.
Zelf nog zitten twijfelen met zwart, maar na 2 zwarte wagens had ik het wel wat gehad met het vuil dat je zoveel sneller ziet

.
). Die ergoactive stoelen vonden wij zeer goed, zaten een pak beter ivm Skoda. Zithouding achterbank vonden wij bij ID4 ook beter. Bij de testrit met de Skoda zat ik met mijn rechterknie constant tegen de (zeer mooie) middenconsole. ID4 is veel kaler maar geeft een zeer ruim gevoel. Het scherm op de stuurstang was ook groter en duidelijker zichtbaar dan het verdoken scherm bij Skoda. Heb ook mijn vragen over het loft interieur bij Enyaq op termijn met kinderen. De testwagen waarmee we reden had 4k Km en de 'stoffen' afwerking van het dashboard zat vol vlekken. Enyaq reed wat harder maar kan aan de banden gelegen hebben.