De Beste frituur van Vlaanderen

Op welke dag ga jij doorgaans naar de frituur?

• Maandag

Stemmen: 1 0,6%
  • Dinsdag

Stemmen: 0 0,0%
  • Woensdag

Stemmen: 9 5,8%
  • Donderdag

Stemmen: 15 9,7%
  • Vrijdag

Stemmen: 36 23,4%
  • Zaterdag

Stemmen: 17 11,0%
  • Zondag

Stemmen: 17 11,0%
  • Geen vaste dag

Stemmen: 59 38,3%

• Totaal aantal stemmers
    154
Oohnee. Frituur patat is Puur Frituur van vroeger?

Dat is voor mij de naam frituur niet eens waard. Zeker die “zelfgemaakte burgers” zijn echt schandalig slecht voor mij.

Ik werk in Axxes Business Park op 2 min wandelen en letterlijk iedereen van dat bedrijventerrein die ik ken neemt zijn auto om elders frieten te halen.

Florafriet is ook tig keer beter imho.
Bij Puur Frituur had je nog een vrouw met gigantische tieten om naar te kijken
Allez jong! Ik rij speciaal 3 frituren voorbij om de mijne daar te halen :D Bij Puur Frituur had ge idd dat proper popke om naar te kijken :rofl:
Florafriet ben ik nog nooit geweest, maar ik weet het wel zijn. Volgende keer daar eens gaan :)

En de frietchinees aan de kerk, daar was de vorige uitbaatsters een paaldanseres 😆.

Wij gaan altijd naar Fritissimo op de Hundelgemsesteenweg: bestellen per mail, en gewoon afhalen op het afgesproken uur.
Een tijd terug ook eens naar Velli's in Melsen geweest, ook een mooie zaak met een zeer uitgebreide kaart met verse gerechten.
Ik ging jaren naar Fritissimo omdat dat de dichtste is, maar nu meerstal Patat. Bij Fritissimo kwam ik op den duur toe en ze zei tegen mij 'ik zag uwen auto, hier is uw bestelling' :lol:

Vorige week nog eens naar Bellegems Friethuisje geweest.
De royale schotels waren toch ergens hun handelsmerk, maar die zijn opeens een stuk kleiner geworden.
De borden zelf zijn nog steeds dezelfde grootte, maar er ligt minder op.

Economische crisis of hebben ze gewoon vastgesteld dat er veel werd weggegooid?

In elk geval de ommerit niet meer waard...

Toevallig hier vorige week opnieuw beland.
Alles was weer zoals voorheen, royale schotels.
Wel het en der een euro duurder, maar het voelt nu terug eerlijker aan.

Als het goed is, mag het ook gezegd worden! 👍😊

Afgelopen vrijdag nog eens naar Frituur Botermarkt in Ledeberg geweest. Ik had al geluncht (spagh bolo) maar 1 van mijn collega’s wou per se nog een frietje stekken, dus ik mee

Kleintje, zonder saus (ik ging eens soppen in de pepersaus van die collega), bicky, cola

€10,80

Da’s voor de nouveau riche tegenwoordig, frieten gaan eten.

Winnaars 2022

Vlaams Brabant – Frituur Friddl – Hoegaarden (eindwinnaar)
Limburg – Frituur@Home – Genk
Antwerpen – Frituur Frittie – Nijlen
West-Vlaanderen – Frites Unique – Kortrijk
Oost Vlaanderen – Patatclub – Destelbergen

@Topgear : heb je ze al allemaal eens bezocht?
Ik heb ondertussen ook een bezoekje gebracht aan:
  • West-Vlaanderen – Frites Unique – Kortrijk
Heel lekkere frieten en hamburger. Ik was er redelijk laat op een vrijdag avond (21h) en de frituur zat nog vol.. Zegt genoeg denk ik. Ik ben daar niet veel in de buurt, dus het zal wss bij deze ene keer blijven. Terechte winnaar alleszins.

• Oost Vlaanderen – Patatclub – Destelbergen
Top frituur. Alles klopt er voor mij. Super hamburgers (ze gebruiken zachte broodjes, sandwich achtig), ik nam de entrecote burger. Aangenaam interieur, dicht bij de snelweg, parking, snelle en vriendelijke bediening, lekkere frieten en snacks.
Als ik in Gent moet zijn en ik heb een hongerke.. Dan is dit mijn adres!

Fritshop In Merksplas: geslaagd met grootste onderscheiding.

Goed gebakken frieten, lekker stoofvlees en cervela. Toevallig terechtgekomen omdat ik in de buurt was en was echt aangenaam verrast, ben nochtans gene gemakkelijk op frietgebied dus ik verwacht nooit veel van 'vreemde' frituren.
Ben niet van de regio, is dus helaas te ver rijden om efkes een pak friet te gaan halen.

Fritshop In Merksplas: geslaagd met grootste onderscheiding.

Goed gebakken frieten, lekker stoofvlees en cervela. Toevallig terechtgekomen omdat ik in de buurt was en was echt aangenaam verrast, ben nochtans gene gemakkelijk op frietgebied dus ik verwacht nooit veel van 'vreemde' frituren.
Ben niet van de regio, is dus helaas te ver rijden om efkes een pak friet te gaan halen.
Fritshop is de beste van de Noorderkempen

Terug
Bovenaan