Wie heeft er nu een baby op zijn dak liggen?Wacht tot er elke nacht een baby ligt te krijsen![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wie heeft er nu een baby op zijn dak liggen?Wacht tot er elke nacht een baby ligt te krijsen![]()
de kelder stak al vol met de 3 andere...Wie heeft er nu een baby op zijn dak liggen?
Rustig Fritzlde kelder stak al vol met de 3 andere...
Da’s geen kelder BG waardig. Veel te klein.de kelder stak al vol met de 3 andere...
Yep, hier dus ook van dat.Heb hetzelfde "probleem" maar de buurman heeft 4 kinderen dus...een boek lezen (buiten) is er al jaren niet meer bij en de opmerking "stil voor de buren" nog NOOIT gehoord , wel hebben ze een slimme luidspreker ontdekt die nu van +/- 9 tot 22 uur aan staat!!!
Kan je allemaal niets op zeggen want dan ben je verzuurd... we hebben 1 geluk : ze zijn de hele maand juli naar de camping aan de zee![]()
Vanaf augustus begint de pret en om op de niet gestelde vraag : "waarom zeg je niets" te antwoorden....
Met deze mensen weet je zeker dat de ruzie begint op dat moment, de andere buurman kan er van meespreken....
Eigenlijk zijn dit mensen die in deze buurt niet thuishoren, marginalen die dankzij aanzienlijke steun van beide kanten hun huis kunnen kopen hebben (heeft hij me zelf vertelt)
: https://www.hln.be/bizar/franse-agent-bekeurt-dag-en-nacht-zijn-eigen-buren~ace7fb225/"Hey buurman, prettige kennismaking. Ik ben eigenlijk een marginaal die het geld van zijn moeder heeft afgetroggeld zodat ik in deze buurt een huis kan kopen. "Eigenlijk zijn dit mensen die in deze buurt niet thuishoren, marginalen die dankzij aanzienlijke steun van beide kanten hun huis kunnen kopen hebben (heeft hij me zelf vertelt)
Iedereen weet toch dat dit de standaard van een gesprek te voeren is."Hey buurman, prettige kennismaking. Ik ben eigenlijk een marginaal die het geld van zijn moeder heeft afgetroggeld zodat ik in deze buurt een huis kan kopen. "
.Ons achterburen hebben 2 cavaliers. De ene steekt daar precies de andere aan met blaffen en die blijven ook gaan.Wij hebben echt de hoofdvogel afgeschoten met onze buren. Oh ja, ze hebben het allemaal!
- Keffende maltezer die non-stop keft als die buiten is (buren laten die buiten als ze niet thuis zijn, hoera). Deze is onlangs wel overleden, RIP.
- Een kippenhok met bijhorende haan die elke ochtend vanaf 4u30-5u begint te kraaien.
- Tuinwerken zoals gras maaien, haag scheren, bomen snoeien vanaf 6u30 in het weekend, altijd in combinatie met luide techno muziek. Muziek moet ook zo luid zijn dat dit hoorbaar is boven het scheergeluid.
- Altijd luide muziek als ze buiten zitten. Luid als in 100% hoorbaar bij ons binnen, zelfs met gesloten ramen en deuren. Onze TV is met moeite hoorbaar op normaal volume.
Het is hier een super rustige straat en enkel zij zorgen voor overlast. Onmogelijk dat wij de enige zijn die ons ergeren.
Normaal binnenkort verhuizen naar 3 huizen verder, dat zal al iets van verschil geven.

Toen we nog in Ieper-stad woonden ook zo'n buur gehad. Jonge gast die voor de eerste keer alleen woonde. Plots op weekdag om 2u 's nachts of zoiets boenkeboenke-muziek beginnen draaien buiten. (Valt wel op dat het nooit metal of rock is als je zo'n klachten hoort). Ik zie zijn gezicht nog altijd voor mij toen ik door mijn raam iets riep, hij de muziek afzette om te vragen wat ik zei en ik reageerde met: "Stoort het u dat we willen slapen misschien?". Nooit nog geluid van die kerel gehad.Halfopen bebouwing hier.
Aan de ene kant superburen waar ik héél goed mee kan opschieten.
Aan de andere kant een marginaal geval waar het rond de deur een jungle is en waar ik voor het eerst kennis mee heb gemaakt een tijdje geleden om 3 uur s'nachts omdat hij het nodig vond om vollen bak muziek op te zetten. Hij had 'ne moeilijken avond'. Boeit mij niet wat je hebt. Doe normaal en pas je aan.
Geen zin in zo'n figuren die zich van niemand of niks wat aantrekken. Bij een volgend incident de flikken maar eens langs sturen.

Ik zou het de eigenaar laten weten.Ik denk dat ik het hier al eens over de buren heb gehad.
Maar langs onze tuin ligt dus een braakliggend terrein (+-6are).
De buren van de achterliggende straat (2/3 tuinen) hun tuin grenst aan dat perceel, die hebben allen een toegangspoortje achter in hun tuin naar dat braakliggend terrein.
2 weken terug was onze aannemer bezig aan onze tuin en is de eigenaar van het terrein langsgekomen met de vraag het terrein terug proper te maken, rommel/afval weg te voeren,..
Onze tuinaannemer heeft er 2 containers af gehaald, gaande van hout, dakpannen, bouwpuin, een halve eikenboom die men onlangs heeft uitgedaan..
Nu zijn we nog geen 2 weken verder, terrein is mooi proper, gewoon teelaarde. Hoor ik vanmiddag opnieuw een poortje open gaan en zie ik één van die buren een emmer uitstrooien over het terrein, en eens nog één
Nu de vraag:
Spreek ik hen zelf aan? (niet mijn eigendom)
Laat ik het de eigenaar rechtstreeks weten?
Maak ik melding bij de wijkagent?
Niks doen is niet meteen een optie want de eigenaar heeft al met de politie aan onze deur gestaan (gelukkig lagen er dakpannen tussen en hebben wij een plat dak want hij dacht dat wij het waren) + ik heb geen zin dat het weer een stort gaat worden

Ik zou het de eigenaar laten weten.
Mocht je hem niet te pakken krijgen voor welke reden dan ook, zou de 2de keus de wijkagent zijn. Die kan een vaststelling doen van jouw melding met het gedumpte puin.
Gewoon de goede buur zijn en regelmatig eens langsgaan met eten. Vers gemaakt stoofvlees, spekrolletjes met pruimen, lekkere varkenswangetjes,...Weinig last van onze buren, op één koppel na. Wij wonen in een gelijkvloers appartement. Onze hoogste bovenburen van de blok ernaast zijn allochtonen. Geen probleem mee, maar ik geef het mee om context te scheppen. De vrouw des huizes zet elke avond haar ramen open en speelt keiharde Arabische muziek af (als in volume 88) en roept als een Indiaan (letterlijk als een Indiaan) mee. Maar echt megaluid. Beeld je in de standaard Indianenkreet uit de tekenfilms als ze aanvallen, letterlijk.
Ik heb al eens als een Indiaan terug geroepen, maar dan is mijn vriendin kwaad.