Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon elkaars tegengestelde, het contrast was mooi om te zien!Gewoon twee pés die tripje doen en waarvan het denken van Wim soms werd gepusht in het doen van Tom Waes.
Dit is dan oprecht nog 1 van de betere programma's tegenwoordig. Zegt vooral iets over de kwaliteit van de rest.Ik heb geen kabel maar 15 minuten van dit programme in de wachtkamer bij de dokter gezien en ik weet weer waarom ik geen kabel heb. Wat jullie allemaal de grote sterkte vinden (het gaat over niets) is net wat mij stoort. Kerel die ik niet ken rijdt in een bus en heeft oppervlakkig gesprek met een andere bv die ik ook al niet ken.
Misschien omdat ik quasi nooit tv kijk en ik, als ik dan toch eens kijk, liefst ook effectief naar iets kijk dat over meer dan niets gaat.
No way dat ik die stap nu al zet. Het aantal momenten dat het internet hier wegvalt of traag is, is daarvoor véél te véél.Maar kabel hoef je tegenwoordig niet meer te hebben hoor, alles is te vinden op de apps van de desbetreffende zenders.
De gesprekken oppervlakkig, soms, maar toch zeker niet altijd. Het is net de afwisseling en het spontane karakter ervan die werken. Wat mij betreft gaat het zeker niet over niets. Het gaat over hoe je bewuster in het leven kan staan, hoe je kan genieten van de kleine dingen, van gezelligheid, van het spontane, en dat in tijden van "steeds meer" er ook de boodschap mag zijn "dit is genoeg". Het feit dat de Columbus nooit op z'n bestemming raakt is dan ook het dragende thema.Ik heb geen kabel maar 15 minuten van dit programme in de wachtkamer bij de dokter gezien en ik weet weer waarom ik geen kabel heb. Wat jullie allemaal de grote sterkte vinden (het gaat over niets) is net wat mij stoort. Kerel die ik niet ken rijdt in een bus en heeft oppervlakkig gesprek met een andere bv die ik ook al niet ken.
Misschien omdat ik quasi nooit tv kijk en ik, als ik dan toch eens kijk, liefst ook effectief naar iets kijk dat over meer dan niets gaat.
25 keer hetzelfde is nu niet veel keuze ehmede omdat er enorm veel keuze is
.Ja, van mij mag de moestuin van Wim ook terugkomenHet is gewoon een zeer goed en aangenaam programma. Het is tegenwoordig "hip" om te zeggen dat alles slecht is. Er is veel bagger op de tv, ook mede omdat er enorm veel keuze is, maar er zijn ook nog steeds goede programma's. Wat goed is moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar met zoveel keuze, is het onmogelijk om niks goed te vinden.
Ik kan sowieso wel geniet van Wim Lybaert zijn programma's. Het heeft altijd een soort sfeer die werkt imo.
Ja, van mij mag de moestuin van Wim ook terugkomen![]()
Ik vond het net omgekeerd, zo zie je maar dat de verwachtingen misschien verschillen.Aflevering met Waes was ook gewoon saai en niet speciaal, ging over niets. Petra was ok en Elodie vond ik zeer goed.
Als er nu 1 persoon is die niet meer zal drinken+rijden is het Tom Waes wel. Je verwart hem met de modale Belg die veel te graag op café zit en dit plezier nooit zal afgeven. Tom Waes heeft iets meer karakter en vooral een leven.Tis niet de eerste keer dat hij zo achter het stuur zat en als je op de reputatie vh wereldje mag verder gaan zal het niet de laatste keer zijn. En dat maakt die hele kruistocht te hypocriet voor mij om te kunnen zien.
Zonder al te veel te willen afglijden in een discussie die hier niet thuishoort (feel free to PM) ben ik benieuwd waarom je tot die conclusie komt? Wat heeft zo'n Tom Waes bvb meer dan een modale Belg om voor te leven?Als er nu 1 persoon is die niet meer zal drinken+rijden is het Tom Waes wel. Je verwart hem met de modale Belg die veel te graag op café zit en dit plezier nooit zal afgeven. Tom Waes heeft iets meer karakter en vooral een leven.
Het is gewoon een zeer goed en aangenaam programma. Het is tegenwoordig "hip" om te zeggen dat alles slecht is. Er is veel bagger op de tv, ook mede omdat er enorm veel keuze is, maar er zijn ook nog steeds goede programma's. Wat goed is moet iedereen voor zichzelf uitmaken, maar met zoveel keuze, is het onmogelijk om niks goed te vinden.