De Columbus

Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik het moet zeggen maar als je het beste voor hebt met mensen dan kruipt je niet achter het stuur als je gedronken hebt. En sure, iedereen maakt wel al eens een inschattingsfout, maar als je ook maar een greintje schuldbesef en respect hebt voor andere mensen kruip je de dag nadien niet gewoon doodleuk terug achter het stuur terwijl je rijbewijs nog 2 weken ingetrokken is... dat zijn echt gewoon 2 opgestoken middenvingers naar de maatschappij.

100% terechte opmerking, en ik denk dat niemand, bij Ruben misschien zelf, daar heel anders naar kijkt.
Misschien iets minder hard, maar de essentie lijkt me wel duidelijk. Je drinkt en rijdt niet, en je rijdt zeker de dag daarna niet als je gepakt bent.

Mijn beeld van hem is echt niet gebaseerd op Dag Allemaal en horen via via maar op basis van objectief gestaafde feiten en hetgeen uit zijn eigen mond komt. Voldoende om te weten dat het (voor mij) geen wreed interessant figuur is alvast. Mensen spelen meestal geen typetje in een programma als Het Huis. Om dan nu een soort van light versie daarvan je moeten bekijken, nee nogmaals: hard pass.

Objectief gestaafde feiten ben ik dan toch eens benieuwd naar.
Mijn informatie komt alvast van mensen die met hem samenwerken en die hem kennen als persoon van echt met hem om te gaan.

Zijn passage in het huis had 1 doel, spreken over zijn liefdesleven.
Goed ja dat hij daar open over is dat is aan hem. Mensen vroeger er ook naar, en hij kwam ervoor uit.
Maar dat je polyamoreus bent maakt je daarom nog geen slecht mens, laat staan een walgelijk persoon.
Het feit dat hij die relaties met die vrouwen kan hebben is niet omdat hij zo een super walgelijk figuur is, het feit dat hij meerdere langdurige relaties heeft is geen teken dat het allemaal scharrels en onenightstands zijn.
Letterlijke woorden: “mijn ex was graag bij hem, om talloze redenen.”

Nu goed ja de media is hoe dan ook een speciale wereld. Ik hoor wel meerdere dingen die daar bon ton zijn waar de doorsnee Leek van fronst.

Laatst bewerkt:
100% terechte opmerking, en ik denk dat niemand, bij Ruben misschien zelf, daar heel anders naar kijkt.
Misschien iets minder hard, maar de essentie lijkt me wel duidelijk. Je drinkt en rijdt niet, en je rijdt zeker de dag daarna niet als je gepakt bent.

Mijn informatie komt alvast van mensen die met hem samenwerken en die hem kennen als persoon van echt met hem om te gaan.

Goed ja dat hij daar open over is dat is aan hem. Mensen vroeger er ook naar, en hij kwam ervoor uit.
Maar dat je polyamoreus bent maakt je daarom nog geen slecht mens, laat staan een walgelijk persoon.
Het feit dat hij die relaties met die vrouwen kan hebben is niet omdat hij zo een super walgelijk figuur is, het feit dat hij meerdere langdurige relaties heeft is geen teken dat het allemaal scharrels en onenightstands zijn.

Nu goed ja de media is hoe dan ook een speciale wereld. Ik hoor wel meerdere dingen die daar bon ton zijn waar de doorsnee Leek van fronst.
Ben dan mss ouderwets maar waarom trouw je dan ? Zal wel zijn redenen hebben maar ik vind dat toch bizar. Zou er ook geen jaloezie zijn tussen die vrouwen onderling?

Ben dan mss ouderwets maar waarom trouw je dan ? Zal wel zijn redenen hebben maar ik vind dat toch bizar. Zou er ook geen jaloezie zijn tussen die vrouwen onderling?
Waarom zijn er koppels die trouwen waarvan de man/vrouw scheefpoept? Met een open huwelijk heb je daar een open communicatie over en gebeurt het gewoon niet achter de rug 🤷‍♂️

Langs de andere kant hoe goed ken jij RVG?
Waarschijnlijk enkel maar van op televisie en je vormt u een beeld gebaseerd op wat je ziet van hem en wat je leest en hoort van bepaalde bronnen.

Nu ik heb al andere zaken gehoord van mensen die hem wel kennen van als er geen camera aan staat. Ja hij is een zelfzeker persoon en ja hij heeft wel een duidelijke mening en is niet vies van met zijn uiterlijk bezit te zijn.
Maar hij is ook wel iemand die keihard werkt en het beste voorheeft met de mensen, is ook gewoon een joviaal en vriendelijk iemand.
Maar die mensen bevestigen wel allemaal dat hij soms te open is over bepaalde zaken en niet altijd even goed nadenkt over wat hij doet en zegt. Maar zelden is dat met kwaaie bedoelingen.
en jij baseert je 'beeld' op 'meningen' van 'anderen' die hem 'kennen'..
nogal iets met pot, ketel en zwart...
:s :s

en jij baseert je 'beeld' op 'meningen' van 'anderen' die hem 'kennen'..
nogal iets met pot, ketel en zwart...
:S :S

Ik heb nergens mijn persoonlijke mening of beeld over hem gegeven.

Het enige wat ik deed was herhalen en kaderen wat mensen tegen mij zeiden die hem wel kennen, samenwerken met hem en wel al eens meer drie woorden met hem gewisseld hebben.
Ik weet niet of zij een volledig accuraat beeld schetsen. Maar ik schat hun meningen wel hoger in dan visies gebaseerd op verhalen uit de story en gebaseerd op passages op het scherm.

Ik heb geen mening over zijn liefdesleven voor alle duidelijkheid, iedereen doet wat hij of zij wil. 2 volwassenen met wederzijdse toestemming doen imo wat ze willen. Als hij daarmee gelukkig is, good on him.
Om nu echter als referentie: "mijn ex was graag bij hem" te gebruiken. Er zijn vrouwen die zwaar mishandeld worden door hun partner die nadien ook nog zeggen: "op goeie dagen was hij de liefste man die ik ooit gekend heb". (Waarmee ik overigens zeker geen insinuaties in die richting wil maken voor alle duidelijkheid.)

Waar ik het persoonlijk wel héél erg moeilijk mee heb is dat je kinderen op de wereld zet goed wetende dat je leven in België is en de moeder in Kroatië blijft om dan vrij snel te beslissen dat je dat kind quasi nooit gaat zien. Zeker met zijn achtergrond zou hij de impact van een afwezige vader toch wel beter moeten kunnen inschatten dan wie ook. Of maken we allemaal gewoon dezelfde fouten die ons ouders ook maakten? I dunno...

Enfin, dat en 4 keer politierechtbank op 4 maand oa voor: rijden onder invloed, rijden zonder rijbewijs, rijden zonder keuring... dat lijken mij toch vrij objectieve zaken. De combinatie van al die dingen VS "ik heb gehoord dat hij best ne sympathieke pé is". Goh ja... :smile:

Ik vond de Viktor toch wat contradictorisch met momenten...
Hij maakt zich nooit zorgen maar als hij in de natuur zit is elke stap paniek want beesten en steken en ....
Euh , wat?

Voor de rest wel zijn zelve zoals je ziet in de Verhulstjes. Altijd fretten maar off-screen wrs trainen als een beest om er zo te blijven uitzien.

Ik vond de Viktor toch wat contradictorisch met momenten...
Hij maakt zich nooit zorgen maar als hij in de natuur zit is elke stap paniek want beesten en steken en ....
Euh , wat?

Voor de rest wel zijn zelve zoals je ziet in de Verhulstjes. Altijd fretten maar off-screen wrs trainen als een beest om er zo te blijven uitzien.
Hij benadrukte ook dat hij zo optimistisch was van nature, niet omwille van zijn afkomst. Maar het lijkt mij eerlijk gezegd toch gemakkelijker om onbezorgd door het leven te gaan wanneer je een klein fortuin ter beschikking hebt...

Hij benadrukte ook dat hij zo optimistisch was van nature, niet omwille van zijn afkomst. Maar het lijkt mij eerlijk gezegd toch gemakkelijker om onbezorgd door het leven te gaan wanneer je een klein fortuin ter beschikking hebt...
Tgoh ja, das het befaamde spreekwoord in de praktijk eh:
Geld maakt niet gelukkig maar het helpt wel.

Ik ken er die rijk zijn en toch stress hebben iedere dag. Viktor niet, en dat maakt hem juist zo leuk & aimabel.
Het zou hem juist wel sieren moest hij soms een klein beetje voorzichtiger zijn met bepaalde dingen als waarheid te verkondigen. De eerste jaren deed hij dat niet maar tegenwoordig, ook in de Columbus weer, doet hij soms toch van die uitspraken waarvan je voelt dat hij zich bovenop mount stupid van de Dunning Kruger curve bevindt. Heeft ergens ooit eens iets opgevangen en plots is dat dan de enige waarheid, zoals de Corsicaanse maffia "Ja die gasten houden zich wel van den domme, maar ze horen er waarschijnlijk zelf gewoon bij" :laugh:

Laatst bewerkt:
Het zou hem juist wel sieren moest hij soms een klein beetje voorzichtiger zijn met bepaalde dingen als waarheid te verkondigen. De eerste jaren deed hij dat niet maar tegenwoordig, ook in de Columbus weer, doet hij soms toch van die uitspraken waarvan je voelt dat hij zich bovenop mount stupid van de Dunning Kruger curve bevind. Heeft ergens ooit eens iets opgevangen en plots is dat dan de enige waarheid, zoals de Corsicaanse maffia "Ja die gasten houden zich wel van den domme, maar ze horen er waarschijnlijk zelf gewoon bij" :laugh:
Dat was nu toch overduidelijk een joke?
Waar Wim dan nog met open ogen inloopt. Ik vond eerder die Wim hier als stupid uitkomen…

Het zou hem juist wel sieren moest hij soms een klein beetje voorzichtiger zijn met bepaalde dingen als waarheid te verkondigen. De eerste jaren deed hij dat niet maar tegenwoordig, ook in de Columbus weer, doet hij soms toch van die uitspraken waarvan je voelt dat hij zich bovenop mount stupid van de Dunning Kruger curve bevind. Heeft ergens ooit eens iets opgevangen en plots is dat dan de enige waarheid, zoals de Corsicaanse maffia "Ja die gasten houden zich wel van den domme, maar ze horen er waarschijnlijk zelf gewoon bij" :laugh:
Met dat laatste was hij toch gewoon met Wim zijn voeten aan het rammelen, omdat hij zag dat die daar precies wat mee in zat?

edit: wat @.Sinister. ook zegt dus.

Ik ken er die rijk zijn en toch stress hebben iedere dag. Viktor niet, en dat maakt hem juist zo leuk & aimabel.
Het verschil is dat jouw kennissen wrs zelf hun vermogen beheren (of opgebouwd hebben) en een leidinggevende functie hebben met bijhorende verantwoordelijkheden en stress.

Bij de vik is het gewoon een levenslange navelstreng waar hij niets over te zeggen heeft ergo 0 stress.
Zelfs examenstress is hem vreemd want de poepa vindt het meer van belang om op de lappen te gaan.

Dat was nu toch overduidelijk een joke?
Waar Wim dan nog met open ogen inloopt. Ik vond eerder die Wim hier als stupid uitkomen…
Op dat moment was hij er inderdaad wel mee aan het rammelen maar als hij daar de eerste keer over begint in de bus weet ik niet zo zeker dat hij dat niet serieus meent :unsure:

Op dat moment was hij er inderdaad wel mee aan het rammelen maar als hij daar de eerste keer over begint in de bus weet ik niet zo zeker dat hij dat niet serieus meent :unsure:
inderdaad: zo ne wannabe die wat interessant probeert te doen met iets dat hij ergens op facebook gezien heeft, doet net hetzelfde bij de Verhulstjes trouwens.

Terug
Bovenaan