Ik kan eigenlijk niet geloven dat ik het moet zeggen maar als je het beste voor hebt met mensen dan kruipt je niet achter het stuur als je gedronken hebt. En sure, iedereen maakt wel al eens een inschattingsfout, maar als je ook maar een greintje schuldbesef en respect hebt voor andere mensen kruip je de dag nadien niet gewoon doodleuk terug achter het stuur terwijl je rijbewijs nog 2 weken ingetrokken is... dat zijn echt gewoon 2 opgestoken middenvingers naar de maatschappij.
100% terechte opmerking, en ik denk dat niemand, bij Ruben misschien zelf, daar heel anders naar kijkt.
Misschien iets minder hard, maar de essentie lijkt me wel duidelijk. Je drinkt en rijdt niet, en je rijdt zeker de dag daarna niet als je gepakt bent.
Mijn beeld van hem is echt niet gebaseerd op Dag Allemaal en horen via via maar op basis van objectief gestaafde feiten en hetgeen uit zijn eigen mond komt. Voldoende om te weten dat het (voor mij) geen wreed interessant figuur is alvast. Mensen spelen meestal geen typetje in een programma als Het Huis. Om dan nu een soort van light versie daarvan je moeten bekijken, nee nogmaals: hard pass.
Objectief gestaafde feiten ben ik dan toch eens benieuwd naar.
Mijn informatie komt alvast van mensen die met hem samenwerken en die hem kennen als persoon van echt met hem om te gaan.
Zijn passage in het huis had 1 doel, spreken over zijn liefdesleven.
Goed ja dat hij daar open over is dat is aan hem. Mensen vroeger er ook naar, en hij kwam ervoor uit.
Maar dat je polyamoreus bent maakt je daarom nog geen slecht mens, laat staan een walgelijk persoon.
Het feit dat hij die relaties met die vrouwen kan hebben is niet omdat hij zo een super walgelijk figuur is, het feit dat hij meerdere langdurige relaties heeft is geen teken dat het allemaal scharrels en onenightstands zijn.
Letterlijke woorden: “mijn ex was graag bij hem, om talloze redenen.”
Nu goed ja de media is hoe dan ook een speciale wereld. Ik hoor wel meerdere dingen die daar bon ton zijn waar de doorsnee Leek van fronst.
Laatst bewerkt: