Ik wil u bedanken voor de moeite die u er al heeft ingestoken om mij te helpen bij mijn oefening om eens te weten wat ik nu uiteindelijk verbruik. Ik heb het al eens vermeld, maar het is werkelijk ongelofelijk wat je dus moet doen om dit eens te weten te komen..
Zelf woon ik in omstreke Gent, daardoor zit ik onder Fuvious imewo.
Aangezien ik een vast contract heb zijn de distributiekosten blijkbaar niet per Kwh maar p/jaar. Uit het contract haal ik deze bedragen:
Distrubutiekosten:
Fluvius (Imewo) variabel: 2,07 //
vast:14,26
Het type gas die bij mij binnekomt kon ik op geen enkel manier te weten komen. Niet op mijn contract en niet te vinden via het web, ze sturen je letterlijk van de ene site naar de andere.. uiteindelijk maar eens gebeld naar fluvious, het is hoogcalorisch gas die bij mij binnenkomt. Dus voor de omzetting van m3 naar Kwh dien ik dus
11.51 te doen.
Ik durf het bijna niet te vragen maar kan je met de gegevens die ik je nu aangeef, nog eens de berekening maken?
Bijkomende vraag omtrent de elektriciteit prijs die ik momenteel hanteer en probeer te bereken ( toch iets makkelijker zo lijkt het )
Als je prosumententarief betaalt. Dien je dan nog netvergoeding te betalen voor de te geleverde stroom? Of zit dit alles onder die prosumententarief?