De Fokcast

Sven had in de Gremlins podcast die 2 films toch vrij hoog staan in zijn lijstje?
Heb deze aflevering nog niet gezien maar is hij dan van gedachte veranderd of zijn het de andere gasten?

Nope ik ben ook niet echt akkoord met hun mening maar ze worden oud zeker?
Ik heb me echt geamuseerd met die aflevering tot aan hun take over Sinners, en die verpeste de smaak zo dat de rest niet meer echt hoefde voor mij... En dan vooral Jan Verheyen, die keihard wil doen alsof het nog niet zo is, maar gewoon een verzuurde man is geworden die out of touch en daardoor vastgeroest is. Ik vind hem heel leuk om erbij te hebben voor zo de foute jaren 80-horror, de Amsterdamned en Flodder, etc. Maar voor levensbeschouwelijke zaken, nee bedankt.

Het is wat de AA ook soms heeft, vind ik. Ze moeten daar een andere stem tussen hebben, want als het alleen elkaar-bevestigende stemmen zijn, gaat het altijd een onsmakelijke richting uit voor mij. Alex, Jan en Fokke versterken elkaar daarin. Niets vreselijks, maar gewoon iets wat mij niet ligt.

Over de Gemlins podcast gesproken: ik luister de laatste tijd meer en meer enkele voor de 'intermission' want vind hun filmkeuzes erg belabberd.
Interactie tussen de twee blijft wel top

Edit: en ook helemaal eens met wat Loser zegt hierboven.

Ik ben live gaan kijken en dat was wel een heel leuke (maar lange) avond. Alex is veel aan het woord ja (en dat wordt op een bepaald moment ook benoemd) maar live is dat natuurlijk minder storend omdat hij voor het publiek 'speelt' waar je op dat moment ook effectief deel van uitmaakt. In de auto, in de file, gaat dat wellicht anders overkomen.

Wat Sinners en One Battle After Another betreft zat ik wel quasi volledig op dezelfde golflengte. En ik ben nog niet echt oud :unsure:. Maar dan waren er weer andere films waarbij dit totaal niet het geval was. The House of Dynamite vonden zij bijvoorbeeld maar niks (stond bij niemand in de top20 denk ik) terwijl dat voor mij een van de beste films van 't jaar was.

Smaken en kleuren...

Over de Gemlins podcast gesproken: ik luister de laatste tijd meer en meer enkele voor de 'intermission' want vind hun filmkeuzes erg belabberd.
Interactie tussen de twee blijft wel top

Edit: en ook helemaal eens met wat Loser zegt hierboven.
Oh ik vind zowel de intermission en de filmkeuzes leuk omdat het zo vaak films zijn waar ik nog nooit van heb gehoord :D

Mensen de Fokcast episodes beluisterd over UFO's? Zijn er mensen hier die actief die UFO golf in België hebben meegemaakt? Was van voor mijn tijd.

Heb uit goede bron vernomen dat er mogelijks nog een (live) fokcast gaat volgen met de verantwoordelijke van het Belgische UFO-meldpunt. Die was al eens te gast maar blijkbaar heeft die man ook een lezing omtrent het onderwerp en dat willen ze een keertje laten doorgaan in de Joker. En dan achteraf wellicht Q&A ofzo.

Man man, die top 15 reeksen. Toch een paar heel goeie reeksen gewoon genegeerd. Putain, Severance en Andor waren heel straffe reeksen, en staan er gewoon niet in.
Ma bon, ze hebben ook gewoon weinig gezien, en soms gewoon een speciale smaak. ;)

Man man, die top 15 reeksen. Toch een paar heel goeie reeksen gewoon genegeerd. Putain, Severance en Andor waren heel straffe reeksen, en staan er gewoon niet in.
Ma bon, ze hebben ook gewoon weinig gezien, en soms gewoon een speciale smaak. ;)
Films idem hè.. dat Alex maar 12 films gezien heeft waarvan minstens al enen op zijn gsm..

Hans, stop met haten op inferieure comedy-artiesten en ga u verder verlekkeren aan de nieuwe God aan het comedy-firmament: Andy Peelman! 🫡

Eerlijk is eerlijk: om tegenwoordig alles te willen zien van series die ‘goed’ worden bevonden… Daarvoor moet een mens wel héél veel vrije tijd hebben.

Jan zijn gezicht toen Alex een hele uitleg aan het doen was over comic's met andere origin story's voor superhelden. 😅

Edit: Jan zijn rant over Luca Guadagnino is toch wel HET moment dit jaar.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan