Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik gebruik al jaren die van Weber. Zeer tevreden van!Iemand een tip voor ene goede BBQ tang? Ook voor "zwaardere" grote stukken? Want dat ging gisteren wel even mis met die wat ik heb/had.
Ik heb dat ook vaak bij aardappelen op de bbq, oh zo lekker maar die moeten er toch lang op liggen op goed gaar te zijn.Vandaag Picanha gemaakt met knoflookjus uit het Ultieme Kamado boek. Gecombineerd met gegrilde groenten, rucola-salade en Hasselback aardappelen met kruidenboter. Dat was verdorie goed gelukt. De aardappelen had ik wel iets eerder erop moeten gooien, want die mochten wel nog iets verder zijn, maar het vlees en saus waren top gelukt. Blijft toch een top stukje vlees.
Die van Rosle, op veel plekken online te vinden maar ook hier bvb:Iemand een tip voor ene goede BBQ tang? Ook voor "zwaardere" grote stukken? Want dat ging gisteren wel even mis met die wat ik heb/had.
Ze zagen er nochtans gaar uit, dat was een teleurstelling, maar het was ook niet dramatisch. Misschien de volgende keer eens voorkoken of nog eerder beginnen.Ik heb dat ook vaak bij aardappelen op de bbq, oh zo lekker maar die moeten er toch lang op liggen op goed gaar te zijn.
Die van Rosle, op veel plekken online te vinden maar ook hier bvb:
![]()
BBQ accessoire grilltang
Met de grilltang van Rösle keer je jouw vlees op de barbecue met één hand. De tang is 43 cm lang en heeft een gepatenteerde greep. De lengte van de tang zorgt voor een veilig gebruik tijdens het omkeren van groente en vlees op de barbecue. Het sluitsysteem maakt het mogelijk de tang metwww.brico.be
Voorgekookt smaakt toch anders imho. Ik prik altijd eens met de thermometer of een satestokje.Ze zagen er nochtans gaar uit, dat was een teleurstelling, maar het was ook niet dramatisch. Misschien de volgende keer eens voorkoken of nog eerder beginnen.
.Stokbrood?Volgende week ga ik voor wat vrienden low & slow ribbetjes doen. Maar er zit er weer ene tussen die dat niet zo graag eet.
Is er iets goed te combineren met ribbetjes? De grill is 57cm groot en er zullen al zeker 3 a 4 ribbetjes in een rack opliggen.
Had liefst ook iets low en slow maar misschien boven de kolen tegen het einde iets direct?
Volgende week ga ik voor wat vrienden low & slow ribbetjes doen. Maar er zit er weer ene tussen die dat niet zo graag eet.
Is er iets goed te combineren met ribbetjes? De grill is 57cm groot en er zullen al zeker 3 a 4 ribbetjes in een rack opliggen.
Had liefst ook iets low en slow maar misschien boven de kolen tegen het einde iets direct?
Lijkt me niet echt iets voor low en slow.![]()
ZOMERGRILLEN 2024 - Scampiburger
Deze week een verrassende combinatie op de BBQ: scampi's in de vorm van een burger samen met Limousin en spek. Smakelijk.www.tvl.be
?
Maar toch wel iets voor boven de kolen tegen het einde direct.Lijkt me niet echt iets voor low en slow.
Maar is het omdat hij echt geen ribben lust, of omdat zijn vader altijd voorgemaakte ribben van de Lidl half doorbakken serveert? Mijn moeder eet ook niet graag ribben maar als ik ze maak, eet ze er toch altijd een paar mee.Volgende week ga ik voor wat vrienden low & slow ribbetjes doen. Maar er zit er weer ene tussen die dat niet zo graag eet.
Hij eet niet graag met zijn handenMaar is het omdat hij echt geen ribben lust, of omdat zijn vader altijd voorgemaakte ribben van de Lidl half doorbakken serveert? Mijn moeder eet ook niet graag ribben maar als ik ze maak, eet ze er toch altijd een paar mee.
Ik zou hem gewoon laten mee eten.

Als uw ribben botermals zijn, kan hij tich makkelijk met mes en vork eten?Hij eet niet graag met zijn handen![]()
Kan ik idd is proberen!Als uw ribben botermals zijn, kan hij tich makkelijk met mes en vork eten?
En moest’het wel een ponykamp zijn, we gooien die pony op de bbq verdorie.Mijn vrouw heeft ook niet graag ribbetjes, maar die low & slow ribben vindt ze heerlijk. En hij moet zich niet aanstellen en met zijn handen eten verdorie. Het leven is geen ponykamp.