Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Misschien makkelijker om dan gewoon eens een workshop oid te doen? Zelfs voor de "goedkope" zit ge toch eerder richting de € 1000 te kijken, dus goedkoop is het allemaal niet. Dan kan je beter eens een workshop doen, lekker eten, en tegelijkertijd alle vragen stellen (loopt daar toch altijd vol enthousiastelingen).Ik heb hier een standaard barbecook major en een ofyr.
Tegen de zomer wil ik mss toch iets in de stijl van een BGE/Bastard/.. aanschaffen. Maar wil er niet onmiddellijk zo veel geld aan uitgeven.
Wat zijn de alternatieven? Eens door deze thread gescrold, maar weinig goedkope alternatieven.
Mag echt cheap zijn om te testen als het mij wel bevalt.

https://www.amagard.com/be/the-colu...BJHvpPeNwjt3KKwewQ_HfiF1EXX48jioaAgYdEALw_wcBIk heb hier een standaard barbecook major en een ofyr.
Tegen de zomer wil ik mss toch iets in de stijl van een BGE/Bastard/.. aanschaffen. Maar wil er niet onmiddellijk zo veel geld aan uitgeven.
Wat zijn de alternatieven? Eens door deze thread gescrold, maar weinig goedkope alternatieven.
Dikke 2 voor workshop. Voor 100€ kan je je uitleven en onder begeleiding enkele uren met een kamado werken. Vaak is dat voldoende om een idee te vormen, en indien niet heb je je goed geamuseerd en lekker gegeten!Misschien makkelijker om dan gewoon eens een workshop oid te doen? Zelfs voor de "goedkope" zit ge toch eerder richting de € 1000 te kijken, dus goedkoop is het allemaal niet. Dan kan je beter eens een workshop doen, lekker eten, en tegelijkertijd alle vragen stellen (loopt daar toch altijd vol enthousiastelingen).
Afin, my 2 cents![]()
Eerste gedacht zijn burgers of gepimpte hotdogs, maar dat is natuurlijk minder origineel.Iemand originele suggesties voor hot & fast gerechten voor veel man, het is eerder als een soort snackje dan als volwaardige maaltijd.
Technische beperking het is op een BBQ zonder deksel te doen.
frikandellen burnt ends
Everydayhamburgers dan.Tis voor dertig dronkaards, daar maak ik geen smashburgers voor hoor.![]()
Super goedkope Kamado's bestaan niet want ze zijn gewoon duur om te maken en zwaar om te verschepen.Ik heb hier een standaard barbecook major en een ofyr.
maar dat is wel absolute bagger. Wankele scharnieren, slechte vent, slecht seals.Grill Guru is ook een bekende die nog iets goedkoper gaat IIRC.