Keukenstoel
Member
Ik heb nog nooit problemen gehad wanneer ik de recepten van Meath church en turn don't burn heb gevolgd.Ik ga morgen buikspek (500 gr) maken op de kamado. Heeft iemand een tip op welke temperatuur ik hem het beste low and slow maak? En tot welke kerntemperatuur? En hoelang het ongeveer gaat duren? Als ik het wil opzoeken zie ik zoveel verschillende meningen qua kerntemperatuur als temperatuur voor de kamado.
Knapperige Buikspek BBQ recept - Turn Don't Burn
Ben je op zoek naar een heerlijk recept voor knapperige Buikspek van de BBQ? Kijk dan op deze link. Vragen? Contacteer ons via de website!
turndontburn.nl
Heb het wel zelf nog niet gemaakt, maar staat op't lijstje om hopelijk deze zomer nog eens te doen dus ben ook wel benieuwd naar je resultaten van vandag en hoe je 't hebt aangepakt
. Uiteindelijk had ik hem ook meer moeten aflakken en misschien nog iets verder laten garen tot 90 graden. Hij was nu 85 graden. Soit, was zeker niet slecht, maar toch lichtjes teleurgesteld aangezien ik er onnodig een hele middag mee bezig was en het lekkerder kon. Maar weer iets bijgeleerd. En ik moet mijn Meater ook wat beter leren kennen.
, bijna op mijn eentje binnengespeeld
(de vrouw was meer fan van het begeleidend buratta slaatje)