Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe mee. Ook al heb ik 0km gereden de afgelopen maanden. ‘t Is van ni mogen, ni van ni willen.

Haha! Neenee, al sinds oktober aant sukkelen met mijn heup. Niet veel aandacht aan geschonken en heel wat km’s gedaan de eerste maanden, maar nu toch al een tijd stil om te zien wat rust doet.Te veel geBBQ'd zeker, als je dat er niet afrijdt moet je binnenkort overstappen naar Pinarello he![]()
True. Voor die ene keer op het jaar dat we sociaal gaan doen.Ja lap 17/09 kunnen @Airjinx en ik al niet want dan hebben we al een social ride
Zelfs al is het op een zondag, I'm in.Is er interesse voor een Beyond Gaming Gravel Bash V3?
Ik kan/wil iets opzetten regio Aalter, maar enkel als het zondag 17/09 kan zijn. Fietsen door bossen en boerenwegels, verwacht geen hoogtemeters![]()
Worth it. Van waar moet je komen?Ook wel interesse. Alleen is Aalter wel niet bij de deur…
Kunnen jullie niet sociaal doen met de BG'ers?Ja lap 17/09 kunnen @Airjinx en ik al niet want dan hebben we al een social ride

Pakt dat ge ook heel goed kunt gravellen in Nationalpark Thy en het Hanstholm Vildtreservat. Wel eventjes rijden met de auto, maar gelijk dat wij hier allemaal bedrijfswagens hebben!

Zeker dat je niet in West-Vlaanderen bent? Hier zien de offroad wegen (aka boerenwegels) er 9 maanden per jaar zo uit.Ik dacht ik zal ook eens stoppen om een foto te trekken van de mooiste Hagelandse gravelpaden
![]()
Daar kan ik wel vrij zeker van zijn!Zeker dat je niet in West-Vlaanderen bent? Hier zien de offroad wegen (aka boerenwegels) er 9 maanden per jaar zo uit.
! Waar bevindt deze plas zich?Ik dacht ik zal ook eens stoppen om een foto te trekken van de mooiste Hagelandse gravelpaden
![]()
Daar kan ik wel vrij zeker van zijn!
Het ligt er bij momenten behoorlijk verraderlijk bij. Stukken weggespoelde aarde die de ene keer hard zijn en waar je andere keer 10cm in wegzakt. Gravelpaden die aardig aanzuigen en niet bollen. Bochten die er glibberig bij liggen.
Maakt het af en toe wel spannend. Leuk!
Ik heb wel begin van de week mijn spatborden terug gemonteerd. Geen overbodige luxe.
Dorshaagstraat BekkevoortWaar bevindt deze plas zich?
Getriggerd door Hageland.
Dit was nu ook wel echt de enige grote plas (ok heel grote plas) die ik ben tegengekomen. Voor de rest nergens ploeteren ofzo.Is eigenlijk de reden waarom ik meestal op de weg ga rijden. Aan dat ploeteren vind ik niks leuk. En langere gravelstroken of mooie stukken bos dan 500 meter vind ik hier niet.
Deze heb ik recent nog gereden, ook in slechte weersomstandigheden nog altijd een grote portie droge of moddervrije gravel en wel heel fijne route.Dorshaagstraat Bekkevoort
Dit was nu ook wel echt de enige grote plas (ok heel grote plas) die ik ben tegengekomen. Voor de rest nergens ploeteren ofzo.
Ik vind de gravelbike vooral plezant om iedere keer weer nieuwe wegen te ontdekken.
De route die ik voor vandaag had uitgetekend was ook grotendeels asfalt hoor, gezien de vele regenval. Met soms een simpele doorsteek van 500m kom je weer op een rustig asfaltbaantje uit van 1km waar geen kat komt. Dan mag zo'n route voor mij ook prima uit 80% asfalt bestaan, daar heb ik geen probleem mee.
Van uit Leuven heb ik betere alternatieven als het over pure gravel ga. Met Meerdaelbos en het Zoniënwoud, of de streek rond Aarschot. Maar een mens moet al eens variëren hé.
www.routeyou.com
Als je nog moois hebt dat in die regio zit of zeker dat Aarschot passeert mag je altijd delen (dat is maar een 10km vanaf hier vandaan).Dorshaagstraat Bekkevoort
Dit was nu ook wel echt de enige grote plas (ok heel grote plas) die ik ben tegengekomen. Voor de rest nergens ploeteren ofzo.
Ik vind de gravelbike vooral plezant om iedere keer weer nieuwe wegen te ontdekken.
De route die ik voor vandaag had uitgetekend was ook grotendeels asfalt hoor, gezien de vele regenval. Met soms een simpele doorsteek van 500m kom je weer op een rustig asfaltbaantje uit van 1km waar geen kat komt. Dan mag zo'n route voor mij ook prima uit 80% asfalt bestaan, daar heb ik geen probleem mee.
Van uit Leuven heb ik betere alternatieven als het over pure gravel ga. Met Meerdaelbos en het Zoniënwoud, of de streek rond Aarschot. Maar een mens moet al eens variëren hé.
Kom maar mee 17/09 danIs eigenlijk de reden waarom ik meestal op de weg ga rijden. Aan dat ploeteren vind ik niks leuk. En langere gravelstroken of mooie stukken bos dan 500 meter vind ik hier niet.