515
Well-known member
Oplossing: Chips niet eens de kans geven om te vervallen!Chips gooien we weg op de vervalgdag

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oplossing: Chips niet eens de kans geven om te vervallen!Chips gooien we weg op de vervalgdag

Hoe doe je dat zelfs, chips laten vervallen?Oplossing: Chips niet eens de kans geven om te vervallen!![]()
Ook benieuwd naar, als ik hier binnen het uur de zak niet vast heb dan is hij al op van een ander.Hoe doe je dat zelfs, chips laten vervallen?
Ik heb hier toch ook een zakje liggen dat mogelijks de vervaldatum gepasseerd is... maar kan ik er aan doen dat ze aan de kassa van de Colruyt zo'n klein zakje vorte Crocky chips in mijn handen duwen met een kleur die radioactiever lijkt dan de ruime omgeving van Tsjernobyl?Hoe doe je dat zelfs, chips laten vervallen?

bij mij is dat ook hoor. De kunst bestaat erin om ze niet te kopen.Ook benieuwd naar, als ik hier binnen het uur de zak niet vast heb dan is hij al op van een ander.
En dan gelijk aan de Zenne schreeuwen: das hier echt een kei gevaarlijk fietspad!!!Gelijk de Dijle daar meandert is het gewoon absurd om daar “snel asfalt” aan te leggen. Je zult het binnenkort in het nieuws zien dat er wielrenners hun bocht missen en in het water stuiken.

Gelijk de Dijle daar meandert is het gewoon absurd om daar “snel asfalt” aan te leggen. Je zult het binnenkort in het nieuws zien dat er wielrenners hun bocht missen en in het water stuiken.
Ze leggen maar langs 1 kant asfalt he
Wat het extra belachelijk maakt is dat er dan wel grind blijft liggen tussen Rijmenam en Werchter?
![]()
Fietspad dat niemand wil, komt er toch: jaagpad langs Dijle tussen Mechelen en Bonheiden wordt geasfalteerd | VRT NWS Nieuws
Het jaagpad aan de Dijle, tussen Mechelen en Bonheiden, wordt vanaf vandaag voor twee maanden volledig afgesloten voor asfalteringswerken. De werken starten ondanks hevig protest van zowat de hele buurt. Onder meer de fietsersbond kantte zich al tégen de komst van die nieuwe weg. Zij vinden dat...www.vrt.be
Je mag toch maar 30 langs jaagpad?Gelijk de Dijle daar meandert is het gewoon absurd om daar “snel asfalt” aan te leggen. Je zult het binnenkort in het nieuws zien dat er wielrenners hun bocht missen en in het water stuiken.

Aan de Zenne gaat het gewoon rechtdoor heEn dan gelijk aan de Zenne schreeuwen: das hier echt een kei gevaarlijk fietspad!!!
Laat ons langsheen héél het fietspad een lelijke schutting zetten of een haag die ze in de grond stoppen en er nooit meer naar kijken (en dus de eerst volgende zomer 50% kapot gaat van de droogte).![]()

Staat toch nergens in dat artikel dat het één kant is? Eén kant asfalt en één grind zou goed zijn natuurlijk. Maar weer alleen niet of je langs de rechterkant overal door kan tot in Mechelen?Ze leggen maar langs 1 kant asfalt he
Keerbergen/Haacht - Werchter is trouwens ook asfalt (al snap ik dat je dat wilt vergeten omdat ik u daar er af heb gewoefed)

Dirk van Cube schuift soms met fietsen om er gewoon zelf meer aan te verdienen.
Winkel A bestelt 300 fietsen voor en heeft de beste marge die er te krijgen is, winkel a verkoopt de fiets uit de voorbestelling, de fiets komt binnen bij Cube België. Dirk schuift de fiets door naar winkel B zodat hij bijvoorbeeld 3% meer marge heeft. Winkel A zal de fiets nooit zien.
Ja, dan is het veel fuss about nothing.@Airjinx ja gewoon 1 kant (rechteroever) en er komen ook extra oversteekplaatsen dacht ik
Gewoon weer mensen die wielertoeristen vrezen die klagen![]()
IddJa, dan is het veel fuss about nothing.
Moeten die mensen maar aan de gravelkant gaan wandelen hé. Dat zie je tussen Werchter en Keerbergen nu toch ook al, prima zo.
Maar goed uw initiële droevige smiley was op basis van dat er geen grind meer zou liggen en je dus niet meer met de gravel erover zou kunnen rijden.Ja, dan is het veel fuss about nothing.
Moeten die mensen maar aan de gravelkant gaan wandelen hé. Dat zie je tussen Werchter en Keerbergen nu toch ook al, prima zo.
Waar ligt dat pad?Hoe zalig is het toch om ‘s avonds met een ondergaande zon stoffige paden op te zoeken. Daar word ik echt gelukkig van, stofwolk achter de fiets, de warme geur van gemaaid gras, dat wit laagje op de fiets…
![]()
![]()