Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is de luxe versie van mijn ali lampkeda's het leuke aan die KNOG PWR reeks.

ik heb er ook zo een paarDat is de luxe versie van mijn ali lampke![]()
En die werken (al die "Cree" lampen) inderdaad heel goed, de powerbanks sucken wel harder dan een Thaise transgender. 
Die worden gesuckt he.de powerbanks sucken wel harder dan een Thaise transgender.
Sigma buster 700 - top licht voor weinig geld (30-40 euro).
Iemand goesting om deze te rijden (mits goed weer want slijkgevoelige regio)?

instagram.com
De traditie is SON dynamo + verlichting....... Mocht ik gaan bikepacken weet ik wel welke ik mee neem![]()
Zeer leuk dat er meer en meer gravel evenementen georganiseerd worden. Enkel jammer dat dit terug minimum 25euro moet kosten. Ok. Je krijgt een koffie, boterkoek, bevoorrading en frieten. Maar vraag dan gewoon 7euro of 10 euro met bevoorrading voor de route en maak de rest niet verplicht. Als ik een koffie of frieten wil ga ik die dan wel kopen als ik er goesting in heb. Nu maak je de instap groter en zullen er meer mensen passen.Gisteren zag ik ergens een flyer liggen van een gravelrit in Nieuwpoort op 9 september...
Newport Gravelday 2026 | Beachbikers
rondelezbjorn.wixsite.com
Curieus te zien hoe ze “het veld” van Beauvechain/Culot volledig links laten liggen (een van de weinige plekken in de regio waar je echt een netwerk van gravelwegen hebt, met echte gravel en zeer oude kasseien) , toch een paar bedenkelijke wegen gekozen richting Tervuren.Mogelijk hier al voorbij gekomen maar niet gezien.
GPX van het BK gravel parcours: https://wielerverhaal.com/2023/08/2...V88jfaP5a_G9hta5AhJfFZagQVmvcNg7fNaHX88rMxcBA
Ik heb de ganse voormiddag (van 8u tot 13u) in de zon gereden, en de ondergrond viel ook veel beter mee dan verwacht. Enkel in de laatste paar km‘s voor thuis heeft het wat gemiezerd…Hier vertrokken in de gietende regen tegenovergestelde richting van het onweer en na 15min toch de druppels kunnen ontwijken.
Helaas was meer dan de helft van m'n route bouwwerf geworden.
Waarom zou je dan ook vertrekken in de gietende regen?Hier vertrokken in de gietende regen tegenovergestelde richting van het onweer en na 15min toch de druppels kunnen ontwijken.
Helaas was meer dan de helft van m'n route bouwwerf geworden.
Waarom zou je dan ook vertrekken in de gietende regen?
Blijft toch een van de knapste kleuren voor de Grizl. Zeker met die 303’s er onder!![]()
Na 50km stortbuien toch nog een streepje zon gehad.