Potverdikke gij held!Via de app: Training-koersen en dan via het vergrootglas de regio opzoeken waar de start was van betreffende "koers". Dan krijg je een lijst te zien van laatst gereden gpxen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potverdikke gij held!Via de app: Training-koersen en dan via het vergrootglas de regio opzoeken waar de start was van betreffende "koers". Dan krijg je een lijst te zien van laatst gereden gpxen.
Enig idee waarom die lijst leeg blijft? Bij races en events genoeg te zien, maar bij koersen blijft de lijst leeg. Of op wat moet je specifiek gaan zoeken? Toch niet een stad?Via de app: Training-koersen en dan via het vergrootglas de regio opzoeken waar de start was van betreffende "koers". Dan krijg je een lijst te zien van laatst gereden gpxen.
Enig idee waarom die lijst leeg blijft? Bij races en events genoeg te zien, maar bij koersen blijft de lijst leeg. Of op wat moet je specifiek gaan zoeken? Toch niet een stad?
Idd, had de locatie achteraf aangezet, moest vooraf. ThanksAls je bij Koersen op het vergrootglas klikt, gaat hij eerst jouw locatie gaan bepalen. Misschien heeft de app geen rechten om locatie te bepalen?

)Had meer verhard verwachtVerstand komt met de jaren.
En hoe was de lus?
Straks de shortlist opmaken voor een gravelfiets te kopen? En dan maandag de grizl bestellen?Had meer verhard verwacht
Op paar plekken wat modder maar niet veel, parcourskennis kan wel helpen (waar smal, singletracks, ...)
![]()
Waarom gravelbiken een blijvertje is. Met materiaaltips en de mooiste Vlaamse routes | sporza
Elk BK, EK en WK Gravel staan profrenners en amateurs broederlijk samen aan de start. Het mag duidelijk zijn dat gravelbiken nog altijd aan populariteit wint. Wat maakt gravelbiken zo uniek en aantrekkelijk? En waar kan je in Vlaanderen gravelen?sporza.be
Wat voor zever zijn die aankooptips? “Kies een stalen frame”
Alsof andere materialen niet kunnen voor een gravelfiets…

Leuke rit, veel offroad en ongelooflijk weer...Zondag schoon ritje in Moerbeke (Ronde van het Waasland), perfect te doen met de gravelbike. 6 of 8 euro voor 103km (pannenkoek inbegrepen), en ge kiest zelf of ge achteraf al dan niet een hamburger naar binnen steekt!
https://www.pereboomsportief.be/mountainbike-tocht
Dat bericht heb ik gemist, ik heb die rit ook geredenLeuke rit, veel offroad en ongelooflijk weer...

Ge ging toch niet kunnen volgen nu ik nieuwe wielen hebDat bericht heb ik gemist, ik heb die rit ook gereden![]()
.