De grote Gravelbike thread (Grail/Grizl)

Heb je een Grizl?

• Totaal aantal stemmers
    56
Hier ook genoten van een zalig ritje (66k) op de Kempische zandgronden.
Hadden maar 3u de tijd wegens een familie BBQ nadien, anders had ik nog wel richting Geel gereden.
Zeer weinig stukken asfalt. Bos in, bos uit. Langs meren en riviertjes. Zalig.
Ik wou de Strava map hier posten maar als ik hier boven de afstand en gereden tijd zie, zal ik het maar niet doen hehe :unsure:

Hier ook genoten van een zalig ritje op de Kempische zandgronden.
Zeer weinig stukken asfalt. Bos in, bos uit. Langs meren en riviertjes. Zalig.
Ik wou de Strava map hier posten maar als ik hier boven de afstand en gereden tijd zie, zal ik het maar niet doen hehe :unsure:
Maar daar moet je toch niet mee inzitten? Er zitten er hier genoeg die veel sneller zijn, dat maakt allemaal niet uit. Laat die zorgen maar over aan de kanaalrijders op hun smalle bandjes :oi22:.

Mss zet het delen van jouw route anderen aan om die ook eens te rijden é.

Saaie koers wel dat Unbound gebeuren, de Amerikanen doen altijd wat lacherig over het UCI gravel format maar die leveren wel betere races op.

Saaie koers wel dat Unbound gebeuren, de Amerikanen doen altijd wat lacherig over het UCI gravel format maar die leveren wel betere races op.
Al die rechte stukken maken het ook gewoon minder interessant om naar te kijken. Het landschap is bovendien ik nog eens vrij eentonig en ze zijn ook nog wel volop aan het leren om het allemaal een beetje deftig in beeld te kunnen brengen.

Maar daar moet je toch niet mee inzitten? Er zitten er hier genoeg die veel sneller zijn, dat maakt allemaal niet uit. Laat die zorgen maar over aan de kanaalrijders op hun smalle bandjes :oi22:.

Mss zet het delen van jouw route anderen aan om die ook eens te rijden é.
Was https://www.komoot.com/nl-nl/smarttour/23842514?ref=wdd deze route. Stuk door Herentals wel geskipt wegens stad dus niet de moeite. Vertrokken vanuit Vorselaar.

Nog eens een ritje gedaan in N-Frankrijk. Het gravelpad langs de Scarpe blijft toch altijd eens de moeite om jaarlijks te doen.

Iemand al Plugplug Brugse Ommeland gereden?

Nog eens een ritje gedaan in N-Frankrijk. Het gravelpad langs de Scarpe blijft toch altijd eens de moeite om jaarlijks te doen.

Ik heb vorige week de 'Hel van het Noorden' route gereden van Grit gravel. Mooi, maar niet fantastisch. De vele kasseistroken hakken er toch wel in. Het weekend er voor nog Smugglers Gravel vanuit Hamont-Achel gereden, mijn referentiekader was dus wat verstoord.

Brugse Ommeland staat nog op de planning, schijnt de moeite te zijn.

Heb ze achteraf gereden is een mooie route. Plug plug zijn dure beren maar hun routes zijn wel top.

Toevallig gpx om te delen?
Zie hieronder. Beide komen vanop garmin connect.

Nog een (betere) route langs daar. Die heb ik vorig jaar gereden. Nu als je +100km routes zoekt, moet je niet bij mij zijn. :p

Terug
Bovenaan