SomeDude
Banned
Twas idd warmMooie rit. Ferm warm ook.
6u vertrekken is er me toch wat over maar heb 100miles gedaan
Wel quasi vlak
en 4u met een compagnonNu 10 dagen vakantie om te recupereren

Laatst bewerkt:
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Twas idd warmMooie rit. Ferm warm ook.
en 4u met een compagnon
Maar veel is er niet aan te zien eigenlijkOok de eerste keer dat er een live stream is zeker? Mooie beelden!
Maar veel is er niet aan te zien eigenlijk

Ik hoop nog op een terugkeer van achteruitInbeelden dat Pogi en VDP op kop rijden.![]()

De Ruben aan het meelopen met zijn smartphone![]()

Maar daar moet je toch niet mee inzitten? Er zitten er hier genoeg die veel sneller zijn, dat maakt allemaal niet uit. Laat die zorgen maar over aan de kanaalrijders op hun smalle bandjesHier ook genoten van een zalig ritje op de Kempische zandgronden.
Zeer weinig stukken asfalt. Bos in, bos uit. Langs meren en riviertjes. Zalig.
Ik wou de Strava map hier posten maar als ik hier boven de afstand en gereden tijd zie, zal ik het maar niet doen hehe![]()
.Al die rechte stukken maken het ook gewoon minder interessant om naar te kijken. Het landschap is bovendien ik nog eens vrij eentonig en ze zijn ook nog wel volop aan het leren om het allemaal een beetje deftig in beeld te kunnen brengen.Saaie koers wel dat Unbound gebeuren, de Amerikanen doen altijd wat lacherig over het UCI gravel format maar die leveren wel betere races op.
Was https://www.komoot.com/nl-nl/smarttour/23842514?ref=wdd deze route. Stuk door Herentals wel geskipt wegens stad dus niet de moeite. Vertrokken vanuit Vorselaar.Maar daar moet je toch niet mee inzitten? Er zitten er hier genoeg die veel sneller zijn, dat maakt allemaal niet uit. Laat die zorgen maar over aan de kanaalrijders op hun smalle bandjes.
Mss zet het delen van jouw route anderen aan om die ook eens te rijden é.
Ik heb vorige week de 'Hel van het Noorden' route gereden van Grit gravel. Mooi, maar niet fantastisch. De vele kasseistroken hakken er toch wel in. Het weekend er voor nog Smugglers Gravel vanuit Hamont-Achel gereden, mijn referentiekader was dus wat verstoord.Nog eens een ritje gedaan in N-Frankrijk. Het gravelpad langs de Scarpe blijft toch altijd eens de moeite om jaarlijks te doen.
Iemand al Plugplug Brugse Ommeland gereden?
Nog niet, wel Grit! Bossen van Vlaanderen in dezelfde buurt. Mooie route, met mooie gravelstroken.Iemand al Plugplug Brugse Ommeland gereden?
Deze is idd de moeite. Meer gravel dan dit ga je hier in de westhoek niet vinden helaasNog niet, wel Grit! Bossen van Vlaanderen in dezelfde buurt. Mooie route, met mooie gravelstroken.

Die leunt toch ook wel sterk aan de bij Beyond Gaming Gravel Bash 3Nog niet, wel Grit! Bossen van Vlaanderen in dezelfde buurt. Mooie route, met mooie gravelstroken.

Heb ze achteraf gereden is een mooie route. Plug plug zijn dure beren maar hun routes zijn wel top.Nog eens een ritje gedaan in N-Frankrijk. Het gravelpad langs de Scarpe blijft toch altijd eens de moeite om jaarlijks te doen.
Toevallig gpx om te delen?Nog eens een ritje gedaan in N-Frankrijk. Het gravelpad langs de Scarpe blijft toch altijd eens de moeite om jaarlijks te doen.
Zie hieronder. Beide komen vanop garmin connect.Toevallig gpx om te delen?
www.komoot.nl
www.komoot.nl