Mr.Fingers
Well-known member
Euh, bij de grote flessen is dat een plastieken darm dat je op je ventiel kunt zetten, bij de kleine zakjes is dat ook een teut die je op je ventiel kunt zetten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn geen regels. Meeste mensen gebruiken inderdaad meer MTB-spullen (SPD pedalen), maar ik heb op mijn Grail ook met SPD-SL pedalen en platte pedalen gereden.Gezien het gebruik, voor MTB setup gaan? Zijn die standaard banden OK?
Ah kun je die teut op het ventiel zetten? Is zo een zak van 140ml.. Lijkt me wat groot.Euh, bij de grote flessen is dat een plastieken darm dat je op je ventiel kunt zetten, bij de kleine zakjes is dat ook een teut die je op je ventiel kunt zetten.
Toen ik in de modder lag zou je niet zo jaloers geweest zijnIk ben zeer jaloers op straight_six![]()

En daar heb je géén foto van?Toen ik in de modder lag zou je niet zo jaloers geweest zijn
Nog serieus wat werk aan mijn offroad skills.
Mwoah, ik rij met 2x150 in mijn Grizl. Het is wel een redelijk volume van band, dus het kan wel.Is zo een zak van 140ml
Doe jij daar 150ml in? Ik ging die voor mijn 2 banden gebruiken.Mwoah, ik rij met 2x150 in mijn Grizl. Het is wel een redelijk volume van band, dus het kan wel.
Ik heb geen ervaring met tubeless, dus als het niet goed lukt, ga ik toch gewoon voor tubes. En in dat geval zou ik ook meteen een reserve binnenband willen hebben liggenDus je wilt hem tubeless maken waardoor je al 2 reservebanden hebt en er nog bijkopen![]()

Tubes zijn ook zonder binnenbandIk heb geen ervaring met tubeless, dus als het niet goed lukt, ga ik toch gewoon voor tubes. En in dat geval zou ik ook meteen een reserve binnenband willen hebben liggen![]()

Binnenbanden dusTubes zijn ook zonder binnenband
Je bedoelt bandjes![]()
. Het is al laat!Alleen met binnenband zou ik ook niet rijdenBinnenbanden dus. Het is al laat!

de kern eruit draaien, en dan zou je dat idd zo moeten kunnen vullen. Ik werk al jaren zonder spuit, gaat perfect (zolang het tsjoepke van de melk maar klein genoeg is - die muc off ziet eruit alsof dat zo bedoelt is).Ah kun je die teut op het ventiel zetten? Is zo een zak van 140ml.. Lijkt me wat groot.