Reverz
Well-known member
Fiets verkopen en ne nieuwe bestellen lijkt mij de enige optieIn principe niet. Bijna heel de tube erin gedaan.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fiets verkopen en ne nieuwe bestellen lijkt mij de enige optieIn principe niet. Bijna heel de tube erin gedaan.

Afhankelijk van de maat.. Interesse om hem over te nemenFiets verkopen en ne nieuwe bestellen lijkt mij de enige optie![]()

Sinds nieuwe mtb en schoenen altijd vrij snel last van slapende voeten en pijn aan het 'fluitje'
Fluitje door de zaal of positie?
Als ge uw fluit ook echt hoort, zou ik zeker uitkijken voor een ander zadel!Afhankelijk van de maat.. Interesse om hem over te nemen
Kraken zal niet zo erg zijn als mijn fluittoon
of voor een andere fluit!Als ge uw fluit ook echt hoort, zou ik zeker uitkijken voor een ander zadel!
Andere thread, andere fluit.of voor een andere fluit!
Dit... mijn vriendin hare MTB kraakte in het begin ook gelijk zot. Zitten kijken naar zadelpen, zadel... uiteindelijk de snelspanner aan de zadelbuis gewoon vervangen door een normale bout en het probleem was direct opgelost.Kan ook de boutjes van het zadel zijn.
Dat is gewoon een logische keuze dat we niet eens meer moeten zeggen.Andere thread, andere fluit.
Al vreemd dat niemand een andere fiets voorstelde met mijn klachten
Had er wel wat op gehoopt.Dat is gewoon een logische keuze dat we niet eens meer moeten zeggen.
Ik heb het al kunnen lokaliseren naar de zadelpenKan ook de boutjes van het zadel zijn.

Nee nee is een carbon grizl CF SLAhja, jij hebt een AL-Grizl met zo'n reguliere klem. Meer carbonpasta inderdaad, en iets harder aandraaien (ja, 5Nm, ik weet het, maar 6.5Nm kan geen kwaad).
Zeker dat het niet de rails van het zadel zijn ofzo? Ik kan mij inbeelden dat het vastnemen van die ring tijdens het rijden zorgt voor een andere druk op het zadel waardoor net dat zorgt voor minder geluid.Ik heb het al kunnen lokaliseren naar de zadelpen
Als ik rechtsta geen geluid, als ik zit wel.
Als ik tijdens het rijden de zadelpen t.h.v die zwarte ring aan de bovenkant van het frame vastpak en zo dus de flex een beetje tegenhou dan stopt het kraken is het nog maar sporadisch of veel stiller.
Onlangs een bike fit laten doen voor mijn koersfiets. Vooral zadel mocht wat hoger.
Hoe vertaal ik die afmetingen juist naar de grizl? Gezien koersfiets toch wat agressiever is, best niet alles zomaar overnemen zeker?
Zit uw zadelpen toevallig ver uit het frame, lees veel zadelpen zichtbaar.Nee nee is een carbon grizl CF SL
Maar wel met de reguliere ronde seatpost. Die zwarte ring daarmee bedoel ik het zwarte randje waar de seatpost het frame ingaat.
Ik zal eens proberen hem iets strakker te trekken. Als dat niet helpt inderdaad misschien eens losmaken en extra pasta erin (moet ik dan wel bestellen…)
Moet je niet gewoon zien dat je zadelhoogte (tov van je crank) en je reach ongeveer hetzelfde zijn?Onlangs een bike fit laten doen voor mijn koersfiets. Vooral zadel mocht wat hoger.
Hoe vertaal ik die afmetingen juist naar de grizl? Gezien koersfiets toch wat agressiever is, best niet alles zomaar overnemen zeker?
Newmen componenten twijfel ik over.Hoe zit het nu met de liefde voor de Cube Nuroad C:62 Pro ? Die zijn op dit moment redelijk vlot te verkrijgen en prijs kwaliteit toch redelijk onklopbaar ? Voor 2199 een carbon met Shimano GRX afgemonteerd.