Hoe zijn de nieuw banden?![]()
#obligatoir
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe zijn de nieuw banden?![]()
#obligatoir
"Does what it says on the tin". Had 45mm versies besteld, maar heb de 50mm binnengekregen, ah well. Omdat ze best wel bol zijn (boller dan de WTB's van dezelfde breedte) voelen ze niet zo sponzig aan bij het bochtenwerk, dus da's een meevaller.Hoe zijn de nieuw banden?
Uit nieuwsgierigheid: wat is volgens jou een goede band voor focus op asfalt (45-55mm)? In realiteit doe ik dat wel heel frequent in de winter met de (drop-bar) mtb, maar mijn 2.2" bollen wat zwaar (goede training, dat dan weer wel). Ik heb sowieso een tweede wielset met Maxxis Ikons erop voor het stevigere werk. Ik dacht aan een WTB riddler/venture, héél goede ervaringen met hun resolutes (op een vorige fiets), bolde fantastisch op asfalt en meer dan behoorlijke grip offroad."Maar ja, zeer goede "set and forget"-band voor de fietser die zowel verhard als onverhard doet. Is het de beste asfaltband? Neen. Is het de beste gravelband? Neen. Bolt erg lichtt en goed op verhard...

K heb de route (allez routes, want er was last minute nog een kortere toegevoegd, met iets meer hm's maar die hebben we niet gereden) doorgestuurd.Moppert in brunch deze voormiddag. Route mag altijd via PM eens gedeeld worden (een zien of er nieuwe baantjes voor mij in zaten).
Je hebt daar een speciaal tooltje voor nodig om die open te krijgen é. Maar voor 't geld dat die pedalen kosten (net geen 30 euro bij Van Eyck), zou ik zelfs niet beginnen om ze te servicen.PD520's, dus moeilijker te servicen.
Volledig akkoord! PannenkoekenMooie route idd, en alles heerlijk droog. In de eerste helft even wat gedruppel en donkere lucht maar that's it. Pannekoeken op de bv smaakten! Samen gereden met @515 , dus het gezelschap was ook top!
![]()

Np, ben content om te lezen dat de organisatie in orde was hoewel ik daar wel vertrouwen in had.K heb de route (allez routes, want er was last minute nog een kortere toegevoegd, met iets meer hm's maar die hebben we niet gereden) doorgestuurd.
Shout out ook nog naar @Reverz wiens ticket ik heb kunnen overnemen! We hebben aan u gedacht bij onze tweede pannekoek.

Klein puntje van kritiek: wij waren laat gestart (rond kwart voor 10) en pas tegen 12 aan de bevoorrading. Daar was alles al uitverkocht, behalve bananen en isotone drank.Np, ben content om te lezen dat de organisatie in orde was hoewel ik daar wel vertrouwen in had.
Ik heb ook ingeschreven voor hun GravHell organisatie in mei. Die kan ik dan hopelijk wél rijden.![]()
Das ook wel gewoon heel laat. De bevoorrading was gedeeld met de wegrit als ik het goed begrijp en de meeste mensen vertrekken tussen 8 en 9u daar...Klein puntje van kritiek: wij waren laat gestart (rond kwart voor 10) en pas tegen 12 aan de bevoorrading. Daar was alles al uitverkocht, behalve bananen en isotone drank.
Op voorhand hadden ze aangekondigd dat de bevoorrading tot 14h open was, maar veel moet daar toch niet meer gelegen hebben dan.

Anderzijds was die nadien wel nog steeds 2 uur open, da's geen excuus vind ik. Niet iedereen fietst snel en/of start vroeg, dus als je op voorhand aankondigt dat dat tot laat open is...Das ook wel gewoon heel laat. De bevoorrading was gedeeld met de wegrit als ik het goed begrijp en de meeste mensen vertrekken tussen 8 en 9u daar...
Maar goed, een lege bevoorrading zou per definitie niet mogen kunnen, op geen enkel moment. Ik eet bv geen banaan dus dat zou nen extra zure geweest zijn
Gravhell is wel een stand-alone organisatie van Fun on Wheels dus zal ook wel anders zijn.

Ik denk dat de organisatie het enthousiasme voor de pannenkoeken had onderschatAnderzijds was die nadien wel nog steeds 2 uur open, da's geen excuus vind ik. Niet iedereen fietst snel en/of start vroeg, dus als je op voorhand aankondigt dat dat tot laat open is...
We hadden gelukkig zelf eten genoeg bij en voor 7 euro ben ik ook gene moeilijke mens. Maar 1 bevoorrading na 50 km gravel en dan enkel bananen krijgen, da's toch maar povertjes. Zeker wetende dat er pannenkoeken waren![]()