De grote Kickstarter/Gamefound thread

Hier veel interesse in Carnegie. Deze was gisteren effe live, maar ze hadden een paar foutjes gemaakt in hun shipping costs, die te hoog waren. Hierdoor hebben ze den boel gecanceled en een dezer starten ze weer op :)

Spel van onze Belgische designer Xavier Georges (Troyes, Tournay, Black Angel, Ginkgopolis, ...) met art van Ian O'Toole. Ziet er weer goed uit :D
Daar is dan sowieso al korting op, want je kan per 3 of 6 kopen.
Komt misschien nog op CrowdFinder.

Ik ben eerder vorig jaar voor de poor man's kiddie-cartoon version gegaan van dit soort boss battler games met Townsfolk Tussle. Hoewel Primal mij wel aanspreekt, vind ik het ferm duur. Dit jaar wat meer kritisch en meer selectief zijn met KS budget. Vorig jaar was een beetje overdreven.

Ik ben eerder vorig jaar voor de poor man's kiddie-cartoon version gegaan van dit soort boss battler games met Townsfolk Tussle. Hoewel Primal mij wel aanspreekt, vind ik het ferm duur. Dit jaar wat meer kritisch en meer selectief zijn met KS budget. Vorig jaar was een beetje overdreven.
Ik had daarvan een group pledge lopen via CrowdFinder. Kwam hierdoor op 78 euro in plaats van 94 euro.

Ik ga Darwin's Journey niet backen.

Ik ga Carnegie wel backen.

Laatst bewerkt:
We gaan ze beide eens bekijken, zien er interessant uit! Carnegie krijgt hier op het eerste zicht, zowel bij mij als mijn vrouw, precies wel de voorkeur. Maar niets zegt natuurlijk dat we niet de beide kunnen backen
unsure.gif

Terug
Bovenaan