1. Dat ik dat niet kan verwachten, wist ik. Maar er is ook zoiets als hoffelijkheid om het verkeer vlot te laten passeren op een plaats.
2. Een auto die vanop de rijbaan uitwijkt tot op een parkeerstrook, begaat daarbij geen overtreding. Hoe anders zou je willen gebruik maken van een parkeerstrook, zonder een manoeuvre uit te voeren?
3. Uitwijken richting de middenstreep zonder grondige reden betekent ook dat die persoon niet "zo rechts mogelijk" rijdt binnen zijn rijvak. Indien dat een gevaarlijke situatie oplevert, kan daar wel tegen opgetreden worden.
Met de kans om hier afgeschoten te worden, maar is dat een regel? Nog nooit van gehoord... Binnen je vak mag je toch rijden waar je wilt? Bij parkeerstroken heb je zelfs de tegenovergestelde regel, dat je minstens een meter moet houden tussen je voertuig en geparkeerde voertuigen, dat wil net zeggen meer naar links rijden.

Geen idee hoe of wat die man heeft gedaan, maar dat heb ik dus nog nooit gezien. Ik werk daar dus ik zie daar regelmatig chauffeurs gekken dingen doen omdat ze daar quasi nooit komen, maar dit tarde toch wel alle verbeelding.