Dat is er inderdaad over, in dat geval is het toch vrij duidelijk dat dat een simpele vergissing is. Mensen die zich daarin zo opjagen krijgen toch op hun 40e een hartaanval van de stress lijkt me. En het dan fysiek afreageren is helemaal not done.Gisteren een bijna ongeval tussen een auto en een fietser
Auto wil zijn inrit oprijden die links langs de weg ligt, hij moet echter wachten op een tegenligger tot die voorbij is.
Alleen zat er schuin achter die auto blijkbaar ook nog een fietser die hij niet gezien had of niet op gelet, geen idee.
Die fietser heeft sowieso gelijk en de auto moet wachten, maar ge zag het gebeuren en toch niet anticiperen, niet defensie op de weg, niet een beetje afremmen, nee gewoon tot aan de wagen en dan nog een goeie slag geven op de achterruit/C-stijl
Oké ge zijt 100% in uw recht, en die bestuurder is absoluut in de fout gegaan, maar waarom moet ge nog een slag op die auto geven?! Blijf toch gewoon van andermans spullen af ook al is het irritant en hebt ge gelijk.
Of doen die dat met de auto ook, ah die coupeert mij, effe rammen dat zal hem leren
Gisteren ook bijna 2 ongevallen gezien op minder dan een halve minuut. Ik stond weer aan te schuiven aan de school, en achter mij zie ik iemand aankomen, achter aan schuiven en plots spullen zoeken. Net als ik kan doorrijden wil de achterligger uitstappen, en kletst gewoon de deur open terwijl iemand ons aan het inhalen is. Ze kon nog net op tijd de deur weer wat dicht trekken.
Intussen stond daarachter ook een auto te wachten ("de witte" vanaf nu), en die had blijkbaar de hint van het gevaar inhalende auto's niet goed begrepen. Zonder te kijken vliegt die daar naar links om in te halen, ware het niet dat ze intussen al ingehaald werd door eveneens een auto die niet aan school moest zijn. Die laatste kon nog net uitwijken op de stoep en stoppen. De witte deed rustig verder, en er kon een lach vanaf. Vermoedelijk aan het bellen (wel mooi handenvrij dan), en totaal geen idee gehad van haar afsnijden. En waarschijnlijk ook niet van het incident van 10 seconden daarvoor, want dat was een hele mooie waarschuwing van in de spiegels te kijken voor je een manoevre doet.