Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En das omgevingstemperatuur rond u head unit. De temperatuur van de lucht die onmiddelijk rond u lichaam hangt ligt dus nog een pak hoger...Vergeten ventilator op te zetten vandaag, garagepoort wat open was niet genoeg (en verder dan is dat zo koud aan de beentjes)
Van 18 naar 22° op een half uurtje tijd zegt mijn wahoo![]()
Distance 10,157.2km
Time 14d 22h 56m
Elevation 92,229m
Calories 144,455cal
Distance: 9,353.5kmBegonnen in 2016

Geen idee of het een goede is. Goedkoop wel.Iemand tips voor een goede Trainermat?
De Wahoo, Tacx, Elites rekenen nogal goed door..
Beter dan in de zetelHeb ik nu echt al 12 volle dagen op Zwift doorgebracht?![]()
Nochtans wordt je van rusten beterBeter dan in de zetel

Niks beter dan rusten voor het herstel!Nochtans wordt je van rusten beter![]()

Fixed!Niks beter dan rusten voor het herstel!
Dat samen met een goed bruin biertje met een ei in om de voorraden terug te vullen. Daar kan een shake niet tegenop![]()
Ben daar eigenlijk fier opHeb ik nu echt al 12 volle dagen op Zwift doorgebracht?![]()

Walgelijke training… moesten ze verbiedenAan de Boonen fans die wahoo systm eens willen proberen. Ik raad u de training 'Butter' af, ook nu won Hayman Roubaix '16![]()

Ik wil het voor u gerust proberen, zal je mijn rekeningnummer doorsturen.Walgelijke training… moesten ze verbieden
Je kan Sep daar geen virtuele muilpeer geven zeker? Wil ik gerust 14,99€ voor betalen![]()
Las onlangs een artikel van hem waar hij dit zou gezegd hebben.Ik wil het voor u gerust proberen, zal je mijn rekeningnummer doorsturen.
.Dat is natuurlijk heel de essentie die hier al even loopt, zijnde watt per kilogram
Jij haalt met uw 235watt een 3.0w/kg. Die persoon die 215 reed weegt misschien maar 68 kg en haalt zo dus 3,16w/kg en zal dus sneller zijn dan u.
En zo zal jij op uw beurt sneller zijn dan iemand die 260w trapt en 90kg weegt.
Het hangt volledig af van het profiel van de race. En dan zit er in Zwift nog een overcorrectie ingebouwd die ervoor zorgt dat wkg op het vlakke nog steeds relevant blijft volgens mij. Anders zouden al die 9 jarigen met hun 25kg / 120W FTP verloren gereden worden en dat is niet zo.Wel, dat is eigenlijk totaal niet correctHet hangt volledig af van het profiel van de race.
W/Kg is enkel van tel in races met veel hoogtemeters. Op het vlakke tellen enkel de watts (en aero, maar op Zwift rijdt iedereen quasi even aero).
Iemand die 235w haalt op 67 kilo (3.5w/kg) verliest op een vlakke rit keihard van iemand die 260w haalt op 87 kilo (2.9w/kg).
Dat is mijn persoonlijk issue met Zwift races.
Ik ben nét B (277w op 74 kg = 3.74w/kg) - waarde berekend door gemiddelde van races op Zwiftpower, maar ik kan totaaaal niet volgen omdat de meeste races plat zijn. De meeste van mijn teamgenoten hebben een W/kg dat gelijkaardig is, maar ze wegen allemaal 10-15 kilo meer, dus ik kan totaal niet volgen als ze doorstoempen (hun FTP zit dan ook eerder op +310w)
Lijkt misschien veel maar ik heb even gespiekt naar @Airjinx zen stats omdat ik er vrij zeker van was dat die nog meer had... en die gaat daar nog héél vlotjes over. Talking factor 1.5Distance: 17 987,8km
Time: 22d 4h 36m
Elevation: 153 186m
Calories: 340 820cal (of 1 196 pizza slices)

Ik heb echt wel aero nadeel op zwiftWel, dat is eigenlijk totaal niet correctHet hangt volledig af van het profiel van de race.
W/Kg is enkel van tel in races met veel hoogtemeters. Op het vlakke tellen enkel de watts (en aero, maar op Zwift rijdt iedereen quasi even aero).
Iemand die 235w haalt op 67 kilo (3.5w/kg) verliest op een vlakke rit keihard van iemand die 260w haalt op 87 kilo (2.9w/kg).
Dat is mijn persoonlijk issue met Zwift races.
Ik ben nét B (277w op 74 kg = 3.74w/kg) - waarde berekend door gemiddelde van races op Zwiftpower, maar ik kan totaaaal niet volgen omdat de meeste races plat zijn. De meeste van mijn teamgenoten hebben een W/kg dat gelijkaardig is, maar ze wegen allemaal 10-15 kilo meer, dus ik kan totaal niet volgen als ze doorstoempen (hun FTP zit dan ook eerder op +310w)