DwightSchrute
Well-known member
Nu ben ik wel eens benieuwd, is hij de nieuwe Van Aert of ligt het aan u ?Nee nee
Ik trap minder hard dan hij
Kwam daar gewoon bij uit hoe je een zwift deelt.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu ben ik wel eens benieuwd, is hij de nieuwe Van Aert of ligt het aan u ?Nee nee
Ik trap minder hard dan hij
Kwam daar gewoon bij uit hoe je een zwift deelt.

Zo zie ik het zelf ook nog eigenlijk, maar de reden zal anders liggen. Een carriere zit er voor mij toch niet meer inHij ziet dat als een spelletje.
Echt niet nodig om het als trainen te zien.
(maar wat hij er van conditie bij heeft is mooi meegenomen)

Ja maar das niet zo vreemd.Nee dat kan inderdaad niet. vandaar de
Bergop in het bos moet ik wel al stevig duwen om er bij te blijven.
(zijn jeugdig enthousiasme draait vaak zijn nek om)

Maar zolang je niet racet is dat toch helemaal niet erg?Ja maar das niet zo vreemd.
Ik heb zo ne collega´s die een serieus stukje kan fietsen die er bergop ook opgelegd wordt door zijne zoon. Die jongen weegt misschien wel maar 25kf, dan is het niet zo vreemd tegen een vader van pakweg 90kg... diej moet 3.5x zo hard trappen en 100W is voor zo´n gastjes normaal toch echt geen probleem, zeker niet op korte stukjes.
Maar u absoluut vermogen gaan wel hoger zijn en ik heb een flauw vermoeden dat je een kids account niet op 80kg kan zetten zonder dat Zwift gaat onderzoeken![]()
Tuurlek wel... je maakt (als volwassene onterecht) gratis gebruik van een service die eigenlijk 15euro per maand kost.Maar zolang je niet racet is dat toch helemaal niet erg?
Haha, ja, dat weet ik. Maar denk je dat daar iets van controle op is?Tuurlek wel... je maakt (als volwassene onterecht) gratis gebruik van een service die eigenlijk 15euro per maand kost.
Anders kan iedereen een gratis account aanvragen "voor zijne kleine van 8".
Misschien totaal iets anders.
Maar persoonlijk vind ik het wel een beetje vreemd dat je niet met 1 subscription meerdere profielen kan maken. Zo kan bijvoorbeeld mijn vriendin gewoon ook op zwift rijden zonder dat zij ook een betalende subscription nodig heeft.
Ik begrijp deels waarom. Maar als je nu iets opzet dat je niet gelijktijdig op meerdere profielen tegelijk kan rijden dan is het probleem van account sharing al deels ondervangen.
Ook blijf ik erbij dat zwift te duur is voor wat je uiteindelijk krijgt. De uitbreiding van makuri is tof, maar is echt niet zo groot en ik vraag me af of er nu echt zoveel resources naartoe zouden gaan.
Ook hun totale onkunde van langdurige bugs niet te kunnen oplossen steekt mij wel tegen.
Ik activeer dat gewoon voor een maandledig akkoord, ik vind Zwift voor de occasionele gebruikers zoals mezelf duur maar er is geen alternatief. Paar jaar terug waren ze trouwens een pak goedkoper.
Ik fiets liever buiten dus voor mij is Zwift een soort last resort om gewoon wat kilometers te malen op een leukere manier dan puur rollen. Zou tof zijn als ze met verschillende abonnementen werken.
Als ik zo hoor en lees op zwift forum en andere kanalen dan zijn ze wel zeer streng hoor.Haha, ja, dat weet ik. Maar denk je dat daar iets van controle op is?
Dat ga ik ook doen. Gewoon per maand bekijken voor mezelf. Zoon kan dan toch onbeperktIk activeer dat gewoon voor een maand
Ik merk een duidelijk verschil tussen mijn oude Kickr Gen1 en de nieuwe Kickr V5 maar het verschil in wattage is toch miniem hoor.Voor dat hij begon te missen liep mijn kickr nochtans vrij gelijk met mijn Quarq en favero pedalen.
We will see ;-)
Ik geloof niets van 'trainer x of y geeft systematisch te veel of te weinig wattage aan'Ik merk een duidelijk verschil tussen mijn oude Kickr Gen1 en de nieuwe Kickr V5 maar het verschil in wattage is toch miniem hoor.
Je moet maar eens de reviews van DCrainmaker lezen.Ik geloof niets van 'trainer x of y geeft systematisch te veel of te weinig wattage aan'