De grote Smarttrainer thread (oa Zwift, Tacx, etc.)

Nee dat kan inderdaad niet. vandaar de :unsure:
Bergop in het bos moet ik wel al stevig duwen om er bij te blijven.
(zijn jeugdig enthousiasme draait vaak zijn nek om)

Toch tof dat uiteindelijk zoiets kan.
Ook voor een jong kind kan op de rollen rijden zeer nuttig zijn. Alleen moet het wel nog wat speels blijven, 13 is wel nog wat vroeg om al te trainen gelijk een gek :P

MVDP heeft tot zijn 23ste het speels gehouden, dus dan heb je als 13 jarige wel iets te goed :P

Nee dat kan inderdaad niet. vandaar de :unsure:
Bergop in het bos moet ik wel al stevig duwen om er bij te blijven.
(zijn jeugdig enthousiasme draait vaak zijn nek om)
Ja maar das niet zo vreemd.

Ik heb zo ne collega´s die een serieus stukje kan fietsen die er bergop ook opgelegd wordt door zijne zoon. Die jongen weegt misschien wel maar 25kf, dan is het niet zo vreemd tegen een vader van pakweg 90kg... diej moet 3.5x zo hard trappen en 100W is voor zo´n gastjes normaal toch echt geen probleem, zeker niet op korte stukjes.

Maar u absoluut vermogen gaan wel hoger zijn en ik heb een flauw vermoeden dat je een kids account niet op 80kg kan zetten zonder dat Zwift gaat onderzoeken :)

Ja maar das niet zo vreemd.

Ik heb zo ne collega´s die een serieus stukje kan fietsen die er bergop ook opgelegd wordt door zijne zoon. Die jongen weegt misschien wel maar 25kf, dan is het niet zo vreemd tegen een vader van pakweg 90kg... diej moet 3.5x zo hard trappen en 100W is voor zo´n gastjes normaal toch echt geen probleem, zeker niet op korte stukjes.

Maar u absoluut vermogen gaan wel hoger zijn en ik heb een flauw vermoeden dat je een kids account niet op 80kg kan zetten zonder dat Zwift gaat onderzoeken :)
Maar zolang je niet racet is dat toch helemaal niet erg?

Misschien totaal iets anders.
Maar persoonlijk vind ik het wel een beetje vreemd dat je niet met 1 subscription meerdere profielen kan maken. Zo kan bijvoorbeeld mijn vriendin gewoon ook op zwift rijden zonder dat zij ook een betalende subscription nodig heeft.

Ik begrijp deels waarom. Maar als je nu iets opzet dat je niet gelijktijdig op meerdere profielen tegelijk kan rijden dan is het probleem van account sharing al deels ondervangen.
Ook blijf ik erbij dat zwift te duur is voor wat je uiteindelijk krijgt. De uitbreiding van makuri is tof, maar is echt niet zo groot en ik vraag me af of er nu echt zoveel resources naartoe zouden gaan.
Ook hun totale onkunde van langdurige bugs niet te kunnen oplossen steekt mij wel tegen.

Vriendin rijdt soms wel op zwift (maar heel zelden) dus die gebruik mijn account.

Gewoon op mijn settings dus geef ze wel een relatief vlakke route :p

Misschien totaal iets anders.
Maar persoonlijk vind ik het wel een beetje vreemd dat je niet met 1 subscription meerdere profielen kan maken. Zo kan bijvoorbeeld mijn vriendin gewoon ook op zwift rijden zonder dat zij ook een betalende subscription nodig heeft.

Ik begrijp deels waarom. Maar als je nu iets opzet dat je niet gelijktijdig op meerdere profielen tegelijk kan rijden dan is het probleem van account sharing al deels ondervangen.
Ook blijf ik erbij dat zwift te duur is voor wat je uiteindelijk krijgt. De uitbreiding van makuri is tof, maar is echt niet zo groot en ik vraag me af of er nu echt zoveel resources naartoe zouden gaan.
Ook hun totale onkunde van langdurige bugs niet te kunnen oplossen steekt mij wel tegen.

Volledig akkoord, ik vind Zwift voor de occasionele gebruikers zoals mezelf duur maar er is geen alternatief. Paar jaar terug waren ze trouwens een pak goedkoper.
Ik fiets liever buiten dus voor mij is Zwift een soort last resort om gewoon wat kilometers te malen op een leukere manier dan puur rollen. Zou tof zijn als ze met verschillende abonnementen werken.

ledig akkoord, ik vind Zwift voor de occasionele gebruikers zoals mezelf duur maar er is geen alternatief. Paar jaar terug waren ze trouwens een pak goedkoper.
Ik fiets liever buiten dus voor mij is Zwift een soort last resort om gewoon wat kilometers te malen op een leukere manier dan puur rollen. Zou tof zijn als ze met verschillende abonnementen werken.
Ik activeer dat gewoon voor een maand

Ik geloof niets van 'trainer x of y geeft systematisch te veel of te weinig wattage aan'
Je moet maar eens de reviews van DCrainmaker lezen.
Geen enkele trainer geeft exact dezelfde waarde weer, en er is altijd een afwijking tegenover een vaste referentie van de powermeter op de fiets. Bij sommige is die afwijking groter dan bij andere.
Bij sommige trainers is het gewoon niet constant en is de afwijking veranderlijk en registreert hij tijdens sprints altijd veel te weinig vermogen.
Dat laatste is problematisch en wil je echt niet. En er zijn trainers die dat effectief doen.

Terug
Bovenaan