De grote snooker/biljart/pool thread

Ik ben gaan slapen en ik dacht: Ik ga hier lezen: Kansloos verloren met 9-17 of zo.
Zie ik dat het plots 10-14 is. (Ik heb soms nog wat last van de rug als ik 7-8u slaap, vandaag is weer zo'n dag dus ik ben alweer wakker)

Fuck wat is Brecel mentaal sterk geworden zeg in vergelijking met enkele jaren geleden. Misschien een te aanvallend stijl van spelen om echt meervoudig WK te worden, maar als hij telkens zo mentaal sterk kan terugknokken elke match opnieuw, dan is het inderdaad een genot om hem te zien spelen.

Het is toch wel een speciaal figuur, maar dat heeft het snooker ook wel nodig. Het zou een gemis zijn moest hij ermee stoppen.

1 opmerking nog: Si spreekt geen woord Engels. No offense, maar als je topsnooker speelt met het besef dat the UK het mekka van het snooker is, wordt het dan niet stilaan tijd om lessen Engels te volgen? Dat is toch iets waar hij in de toekomst moet aan werken.
Idem :shy:

Nuja, nu moet ie nog eens zo'n sessie spelen uiteraard, lijkt me niet evident, maar laat ons hopen.

Idem :shy:

Nuja, nu moet ie nog eens zo'n sessie spelen uiteraard, lijkt me niet evident, maar laat ons hopen.
Ja ok, maar dus geen (verwachte) afslachting he. 3 knappe overwinningen en nu knokkend terug in de match geraakt, met de rug tegen de muur.

Ongeacht wat er nu nog gebeurt, de HLN'ers die straks zeggen dat hij waardeloos was gedurende dit toernooi, verdienen kletsen rond hun oren. :tongue:

Hij gaat straks inderdaad opnieuw zijn A game moeten spelen en hopen dat Si onder de druk zijn B game speelt, anders is het alsnog game over.

Die Allen ziet er toch uit alsof hij kanker heeft gehad neen?
Die heeft zich jaren laten gaan en kampte met problematisch overgewicht. Nadat hij vorig jaar op het wk kansloos is weggeveegd is hij aan zijn gezondheid beginnen werken. Is enorm veel afgevallen op een jaar en leeft veel gezonder nu. En je ziet welke invloed het heeft gehad op zijn spel, 3 titels en minstens HF op het WK. Is nu bezig met wat kracht training om te tonen en wat overtollig vel op te vullen met spiermassa. Daarom dat hij er nu extreem mager uit ziet, alles moet zich nog wat zetten. Ziet er iig 10x beter uit dan vorig jaar.

1_Cazoo-UK-Championship-Day-Four-York-Barbican.jpg

Dat wordt 12-14, hoe mooi uit die safety's gekomen. Dat moment waar Luca daar dik 2 minuten zat na te denken kon wel eens het key shot van deze match zijn.

Si zijn safety play is toch wel zijn zwakke punt precies. Dus als je hem van grote breaks kunt houden, is hij eigenlijk een relatief gemakkelijke prooi. Hij blijkt ook steeds meer last te hebben van de druk, temeer nu na 7 op rij van Luca.

Dat wordt 12-14, hoe mooi uit die safety's gekomen. Dat moment waar Luca daar dik 2 minuten zat na te denken kon wel eens het key shot van deze match zijn.
Bwa, uiteindelijk was dat ook geen speciaal shot dat hij daar speelde.

Die Si moet nu toch wel serieuze druk voelen. Als Luca niet aan het knoeien gaat dan moet dit goedkomen op deze manier.

Ik zie Si deze halve finale nu toch ook niet meer winnen eigenlijk, of hij moet mentaal enorm sterk zijn. Zo effen van 5-14 naar 13-14 moet een enorme dreun zijn toch.

Terug
Bovenaan