IdemIk ben gaan slapen en ik dacht: Ik ga hier lezen: Kansloos verloren met 9-17 of zo.
Zie ik dat het plots 10-14 is. (Ik heb soms nog wat last van de rug als ik 7-8u slaap, vandaag is weer zo'n dag dus ik ben alweer wakker)
Fuck wat is Brecel mentaal sterk geworden zeg in vergelijking met enkele jaren geleden. Misschien een te aanvallend stijl van spelen om echt meervoudig WK te worden, maar als hij telkens zo mentaal sterk kan terugknokken elke match opnieuw, dan is het inderdaad een genot om hem te zien spelen.
Het is toch wel een speciaal figuur, maar dat heeft het snooker ook wel nodig. Het zou een gemis zijn moest hij ermee stoppen.
1 opmerking nog: Si spreekt geen woord Engels. No offense, maar als je topsnooker speelt met het besef dat the UK het mekka van het snooker is, wordt het dan niet stilaan tijd om lessen Engels te volgen? Dat is toch iets waar hij in de toekomst moet aan werken.

Nuja, nu moet ie nog eens zo'n sessie spelen uiteraard, lijkt me niet evident, maar laat ons hopen.