Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
23/04 om 15u30Wanneer speelt hij?
The crucible curse. Hij doet een Brecelleke. 9-10 verlies.Wilson out...

Geen idee of BBC en Eurosport een online streaming app hebben? Kijk anders daar eens naar...Is het WK eigenlijk online (streaming) te bekijken? Heb tijd geleden Digibox buiten gegooid omdat ik alles met apps bekijk (VRT, RTBF, VTM…).
Ronnie blijft Ronnie. Ineens is hij daar weer. De beste ooit, daar bestaat geen twijfel over.Day alvast goed gestart 3 tegen 1
Ronnie zet er vaart achter, kunnen wij nog wat Brecel - Day kijken
Toch een belangrijk laatste frame(s). Luca kwam vandaag (wat normaal is na 2 maanden geen match te spelen) nog wat matchritme te kort en 3-6 (of erger) was waarschijnlijk (alweer) game over en was het nogmaals een keertje alles opdoeken na R1.Wat een fluke... Or was it?![]()

Bwa ik heb toch ingezet op hem, you never know, ge moogt een bekke chauvinist zijn eh..., maar ronde 1 is in sommige aspecten de moeilijkste horde, ik zeg niet dat hij het zomaar zal halen, maar ik geloof in luca, hopelijk met reeds een 1ste win under his belt dat de crucible ook als thuiskomen aanvoelt...Toch een belangrijk laatste frame(s). Luca kwam vandaag (wat normaal is na 2 maanden geen match te spelen) nog wat matchritme te kort en 3-6 (of erger) was waarschijnlijk (alweer) game over en was het nogmaals een keertje alles opdoeken na R1.
Maar bij 4-5 kan alles nog en is Luca voor mij toch favoriet om het morgen af te maken.
Goed en knap terug gevochten want na die 1-5 achterstand dat ik: oei dat loopt niet goed af. Maar nu heeft hij toch het mentale voordeel morgen.
(Echter favoriet voor de titel is hij voor mij alles behalve dit jaar)

Uiteindelijk was het wel 5-2 en 5-0 en je hebt gezien dat de tweede sessie bijna perfect wasO'Sullivan-Carter trok, op één century na, echt op niks tbh.
Op deze manier zal Ronnie zeker geen nieuwe titel pakken... .

He was a bit rusty at the startUiteindelijk was het wel 5-2 en 5-0 en je hebt gezien dat de tweede sessie bijna perfect was![]()